Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Du som snodde mina grejer i LA den 25:e!!

  • gh0st

    Medlem
    29 juli, 2008 vid 07:45

    Tack för att ni oroade er men det var bara ett skämt, läste tråden http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=59725 och kunde inte hålla mig för att skoja med eric.

  • gh0st

    Medlem
    29 juli, 2008 vid 07:47

    @Gadget 485483 wrote:

    Hahahahahahaha!
    Aloha din fjant!

    I owe u one ; )

  • kicken

    Medlem
    29 juli, 2008 vid 08:15
    johnk;485521 wrote:
    ha ha. jag som hade värsta empatikänslorna de första 3 posterna. Gött att vi har det så bra som vi har det i Sverige (än så länge iaf). På Maui blev allt man inte höll under oavbruten uppsikt stulet. Resten fick låsas in i bilen och nyckeln tas hand om någon man kände. Ibland kunde någon lokal pundare “hitta” ens uppblåsta kite och vilja ha hittelön för den…

    What the F** hittelön för att hitta en kite av 1000 på beachen ? han ska ha blivit rik efter en dag ;):grin:

  • skotten

    Medlem
    29 juli, 2008 vid 10:52

    @gh0st 485453 wrote:

    Man, you got it all wrong. The true story was that your girlfriend became upset at me, during the act she wanted me to call her “mommy”, apparently you had convinced her “thats what all boys like”..

    haha she was just trying to console you man… being a boy and all that… honestly man, if you dont want sympathy sex from her anymore, its all good, she wont be offended.. there are plenty others waiting for your spot…

  • eddie

    Medlem
    29 juli, 2008 vid 11:33
    Lidde;485526 wrote:
    Hej!

    Vi ar for tillfallet i Itarem och har forflyttat oss fran Paracuru dar vi blev av med 2st bommar, rashguard, sandaler. Idag var det en kille som tog min handduk pa beachen, men lyckades att fa tillbaka den.

    Lidde

    Å fan…
    Jag som inte trodde att det snoddes några grejor på stranden?
    Särskilt inte i Paracuru.

  • wibban

    Medlem
    29 juli, 2008 vid 12:23

    Trodde inte heller det. Visst skulle man ha lite koll på sina grejer men jag lämnade min sele och bräda på kiten och gick lugnt iväg och käkade, inga problem.
    Men samtidigt så tror jag att det kommer att förändras där… snart kommer de på att man ganska enkelt kan plocka på sig mycket värdefulla prylar där.
    Trist om det blir så dock

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Du som snodde mina grejer i LA den 25:e!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.