Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Efterlysning räddaren av gårdagen på dalarö

  • Efterlysning räddaren av gårdagen på dalarö

    Publicerad av zeke-sandquist på 20 augusti, 2014 vid 07:25

    Stort tack till dig med blå skåpbil som lånade ut matförlängare (Gun Sails SDM) när min egen var paj, fick en fantastisk dag på vattnet tack var det! När jag kom in till stranden hade du dock lämnat parkeringen.

    Meddela dina kontaktuppgifter så ser jag till att du får tillbaka din förlängare.

    0766170854

    zeke-sandquist svarade 9 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • zeke-sandquist

    Medlem
    20 augusti, 2014 vid 07:26

    @Zeke Sandquist 726615 wrote:

    Stort tack till dig med blå skåpbil som lånade ut matförlängare (Gun Sails SDM) när min egen var paj, fick en fantastisk dag på vattnet tack var det! När jag kom in till stranden hade du dock lämnat parkeringen.

    Meddela dina kontaktuppgifter så ser jag till att du får tillbaka din förlängare.

    0766170854

    …och det var en mastförlängare det handlade om

  • fjant

    Medlem
    20 augusti, 2014 vid 18:01

    Tjena, fått nåt svar från honom?
    Dra ett PM till mig annars.
    /Mackan

  • fjant

    Medlem
    20 augusti, 2014 vid 18:04

    Ska väl tillägga att jag inte är nån privatspanare, bara det att jag köpte en bräda av honom kring midsommar, och kan nog få tag på honom.

    mackan

  • surfing_is_great

    Medlem
    20 augusti, 2014 vid 19:41

    Jag får väll göra mig skyldig för mastfoten, härligt att den kom till användning! Jag hade en mindre begåvad dag och åkte rätt tidigt, många fina repor ändå dock!

    Hade helt glömt bort det där med mastfoten, tur man är i en sport där det bara finns ärliga och bra typer så allt löser sig!

    Jag slår en signal vid tillfälle så fixar vi till det efter bästa förmåga!

    //Robin

  • zeke-sandquist

    Medlem
    21 augusti, 2014 vid 06:27

    @surfing_is_great 726671 wrote:

    Jag får väll göra mig skyldig för mastfoten, härligt att den kom till användning! Jag hade en mindre begåvad dag och åkte rätt tidigt, många fina repor ändå dock!

    Hade helt glömt bort det där med mastfoten, tur man är i en sport där det bara finns ärliga och bra typer så allt löser sig!

    Jag slår en signal vid tillfälle så fixar vi till det efter bästa förmåga!

    //Robin

    Hej Robin,

    Gott att det blev träff. Ring när det passar så ser jag till att du får förlängaren levererad hem till dig på Ekerö eller annat ställe som funkar.

    //Jörgen

  • zeke-sandquist

    Medlem
    21 augusti, 2014 vid 06:29

    @Fjant 726667 wrote:

    Ska väl tillägga att jag inte är nån privatspanare, bara det att jag köpte en bräda av honom kring midsommar, och kan nog få tag på honom.

    mackan

    Hej Mackan, tack för ditt engagemang. Som du sett löste det sig utan din privatspaning denna gång. Hoppas du är nöjd med brädköpet!

    //Jörgen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Efterlysning räddaren av gårdagen på dalarö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.