Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Erfarenheter Mystich Torrdräkt?

  • mattijas

    Medlem
    6 december, 2007 vid 23:23

    hmmm
    jag har en mystic torris M
    är möjligtvis intresserad av att sälja
    kanske 1500:-
    tänkte bara kolla om de finns nått evetuellt intresse.

  • simoneburgess

    Medlem
    7 december, 2007 vid 09:12

    Tjaooo… Vad jag förstått måste man byta muddarna varje år typ, och eftersom mina knän inte låter mig sufa väntar jag nog lite. Men låter som ett fint pris annars

  • danneee

    Medlem
    7 december, 2007 vid 14:26

    @SimonEBurgess 432984 wrote:

    Tjaooo… Vad jag förstått måste man byta muddarna varje år typ, och eftersom mina knän inte låter mig sufa väntar jag nog lite. Men låter som ett fint pris annars

    Kan inte svara för Mystic dräkter men de dräkter jag haft har inte muddarna behövt bytas varje år. Handlar en del om skötsel också. Jag sköter inte mina dräkter exemplariskt och har bytat en halstätning och en handledstätning. Då har jag haft/har tre torrdräkter en för dyk och en för surf. En flög till himlen för att dragkedjan gick åt h—-.

    Som alla dräkter bör den sköljas i sötvatten efter användning och muddarna mår inte dåligt av lite talk då och då. Stearin är inte dumt för dragkedjan, brukar använda en stearinljusstump och dra längs kedjan (hade tänkt skriva dra över kedjan, men insåg att i sann Steffo anda kommer det att misstolkas 😉 ).

    Hoppas detta kan hjälpa ngn…

    Mvh

    Danne

  • skotten

    Medlem
    7 december, 2007 vid 19:46

    I cant say that they are awesome, because I am a huge mystic fan… oh and I sell them, so I wont….

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Erfarenheter Mystich Torrdräkt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.