Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed Challenge i Habo Ljung, 2-3 juni

  • carrera

    Medlem
    1 juni, 2007 vid 06:21

    Men hur är detmed prognosen igentligen den visar så olika ju… någon som vågar sig på en gissning 😉

  • joth

    Medlem
    1 juni, 2007 vid 06:41

    Generellt så gäller DMI´s rapporter för Skåne. SMHI brukar ha fel nästan hela tiden. Att jag saxade från SMHI var kanske mest ett önsketänkande. Hoppas liksom att dom har rätt för en gångs skull.

    DMI säger att det skall öka i natt till 5-10 så det kan ju komma mer under lördagen.

    Inte kul med tråkig vind. Får väl göra som förra helgen och ta med pråmen. Alltid kan man cruisa runt lite.

  • klang

    Medlem
    1 juni, 2007 vid 22:35

    Aloha,

    Det blir definitivt Klagshamn. Vi kommer ha en temporär registrering i Habo Ljung som mer eller mindre slussar er vidare till klagshamn. Ni som hinner läsa detta, innan ni kör hemmifrån, kan dra direkt till Klagshamn.

    P.g.a. flytten av tävlingen så flyttar vi schemat en timme framåt för lördagen 2 juni. Detta betyder att de nya schemat för SM i Klagshamn lördag lyder:

    Registrering 10-11
    Skepparmöte: 11.30
    Tidigaste start: 12.00

    Helgen kommer rocka fett, ska bli så jäkla gott!!! Alla ni som drar till gislöv kan ju komma och festa på lördag kväll och sova i klagshamn. Kommer bli ett litet surfersmecka här på lördag/söndag. Snacka om att vi har laddat för denna helg, funktionärsgänget nästan spricker av turboladdning…

    Välkomna

    Klang

  • surferboy

    Medlem
    4 juni, 2007 vid 08:48

    Tack Klang och alla andra som hjälpte till i helgen. Ni gjorde ett kanonjobb och alla vi som var där hade hur kul som helst!
    För er som missade festen kan jag bara säga att ni missade något!!!

  • surferboy

    Medlem
    4 juni, 2007 vid 08:55

    Jag behöver bilder till reportage. Är det någon som har några schyssta bilder från söndagens race?
    Maila mig på gustav@wallensports.se

  • klang

    Medlem
    10 juni, 2007 vid 22:06

    Ohoj

    Vår filmare Marcus Leowold har klippt ihop en SM 07 film som ligger på http://www.lbws.com under våra SM hemsidor och “Media”.

    Ni som har bilder som ni vill dela med er till oss från freestyle SM07 och speed challenge får gärna lägga dessa på vår FTP server. Det är lite lurigt att komma åt den, till att börja med måste ni använda en FTP klient (ex. FileZilla) där man kan stänga av “Passive mode”.

    Ange

    IP: 89.253.76.82
    User: SMPicUpload
    Passwd: XaCaiL57

    Har ni problem så hör av er…

    /Klang

  • klang

    Medlem
    10 juni, 2007 vid 22:14

    @Surferboy 388217 wrote:

    Tack Klang och alla andra som hjälpte till i helgen. Ni gjorde ett kanonjobb och alla vi som var där hade hur kul som helst!
    För er som missade festen kan jag bara säga att ni missade något!!!

    Hahaha… jo, bra röj på dansgolvet. Vi har en hel del bilder tagna av badjanne, men det mesta måste nog censureras ;-).

    Tack för att så många av er kunde komma till vårt lilla event, vi som arrangerade hade också väldigt roligt och ser fram emot att kanske få till en liten speed tävling i Klagshamn i Augusti/September, datum ej helt spikat. Då är ni alla såklart mer än välkomna igen.

    /Klang

  • surferboy

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 22:12

    Nu har jag äntligen fått upp resultatlistorna på hemsidan.

    Kolla in http://www.wallensports.se och klicka på bilden för F2 Speed Challenge i vänsterkolumnen.

    Mvh,
    Gustav

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed Challenge i Habo Ljung, 2-3 juni

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.