Senaste nytt Forums Övriga Off Topic faaaan vad jag hatar CSN!!!!!!!!!!!!!!

  • putte

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 00:47

    Vad bra jag har det egentligen… smirk.gif
    Nu när man kan begrunda andras ekonomiska bottennapp grin.gif

  • stebe

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 08:58

    Svar till:


    jag hatar också csn… när jag ringde dit igår hade jag 52 samtal före!

    men jag hatar hela svenska skolsystemet..
    jag är för smart för att plugga kovux men för dum för att komma in på det jag vill..

    jag hatar regeringen och hävdar att anarki är bra!

    [/ QUOTE ]

    När jag ringde tutade det upptaget undrar hur många som var före då i sånna fall ooo.gif

  • styret

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 21:42

    jag fattar nog vad det handlar om eftersom båda mina föräldrar har pluggat nyligen och tagit lån så jag vet nog hur det funkar.

    föresten kan jag få låna 6lax av dej. du får tillbaks dom när jag har pengar…

    klaga på pengabrist pga arbetslöshet är att vara ute på djupt vatten om man pysslar med kitesurfing som ju inte är någon billig hobby.

    fortfarande undrar jag hur dom är kommunistjävlar.

  • virre_bu

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 23:31

    Svar till:


    jag fattar nog vad det handlar om eftersom båda mina föräldrar har pluggat nyligen och tagit lån så jag vet nog hur det funkar.

    föresten kan jag få låna 6lax av dej. du får tillbaks dom när jag har pengar…

    klaga på pengabrist pga arbetslöshet är att vara ute på djupt vatten om man pysslar med kitesurfing som ju inte är någon billig hobby.

    fortfarande undrar jag hur dom är kommunistjävlar.

    [/ QUOTE ]

    man kan väll alltid klaga på pengabrist?
    alla vill väll ha mer pengar?
    kanske prioriteras kitesurfingen framför mat?

  • styret

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 23:41

    ja fast det där hör väl inte riktigt till den här disskusionen. jag tycker bara det är så jävla puckat att lägga ut ett sånt här medelande på ett när det väl inte är mer än rätt att man betalar tillbaka dom pengarna man har lånat.

  • hengo

    Medlem
    17 januari, 2004 vid 02:51

    det är just därför det heter offtopic din jef…

  • styret

    Medlem
    17 januari, 2004 vid 09:36

    vadå jef… jag vet väl förfan att det här är en offtopictråd. ett sånt här medelande på vanliga forumet ahde man vl inte ens svarat på.

    men om du läser mitt tidigare medelande som handlar om det virre bu tar upp så ser du vad jag menade med mitt andra medelande.

    Man kan alltid klaga på pengabrist. Men att i ett allmänt forum hoppa på CSN och kalla dom för kommunistjävlar och idioter bör man nog passa sej för om man håller på med en sport som kitesurfing som ju inte är något billigt alternativ.

  • niklas82

    Medlem
    17 januari, 2004 vid 13:26

    Jag tror kicki reagerar på att hon ska betala tillbaka NU hipp som happ.. när hon ligger i det gamla systemet att man inte ska betala tillbaka förän man har fått en deklarerad inkomst i sverige vilket hon inte har…(antar jag)
    och blir upprörd för detta och då skänker en tanke till dom stackarna som verkligen inte har ett jobb (hon jobbar som jag förstått utomlands och kan ta den här “fallbacken” utan större hål) som då måste betala tillbaka genast annars blir det fogden eller nått vilket dom inte kan för dom håller fortfarande att utbilda sig, vare sej det handlar om praktik på ett företag eller studerar vidare på dom pengarna dom har…

    så chill pill för fan.. Det bes tom om ursäkt och att man inte sulle använt så starka ord…

    Over an out

  • virre_bu

    Medlem
    17 januari, 2004 vid 17:07

    Svar till:


    vadå jef… jag vet väl förfan att det här är en offtopictråd. ett sånt här medelande på vanliga forumet ahde man vl inte ens svarat på.

    men om du läser mitt tidigare medelande som handlar om det virre bu tar upp så ser du vad jag menade med mitt andra medelande.

    Man kan alltid klaga på pengabrist. Men att i ett allmänt forum hoppa på CSN och kalla dom för kommunistjävlar och idioter bör man nog passa sej för om man håller på med en sport som kitesurfing som ju inte är något billigt alternativ.

    [/ QUOTE ]

    Så som jag fattat det är att man inte böhöver betala innan man börjar tjäna pengar..
    Och står “ingen deklarerad inkmomst i sverige” betyder väll att hon inte får nå pengar i sverige?
    Med andra ord så kan dom INTE kräva igen pengarna…!

    Rätta men om jag har fel..
    Jobbat hela dagen i totalt kaos.. Trött och grinig som faan..

  • styret

    Medlem
    19 januari, 2004 vid 20:29

    tur att kicki kan försvara sina påhopp på folk och sitt systemfuskande själv.

  • backe

    Medlem
    20 januari, 2004 vid 15:33

    Vem fan e CSN?

  • styret

    Medlem
    20 januari, 2004 vid 17:32

    centrala studiestödsnämnden

  • ozzcarr

    Medlem
    21 januari, 2004 vid 18:09

    Svar till:


    tur att kicki kan försvara sina påhopp på folk och sitt systemfuskande själv.

    [/ QUOTE ]

    Chilla nu för fan.

    Ta en valium konstapeln!

  • zoolander

    Medlem
    21 januari, 2004 vid 18:37

    ((hade han kiteat hade han vari bäst))

    knappast,, zoolander äger stranden!

  • ozzcarr

    Medlem
    21 januari, 2004 vid 18:48

    U wisch…Ingen tar MacGyver, Bygger dessutom sin kompletta utrustning på två searinljus 3 dm fiskelina och ett gamalt mjölkpaket.

    Boo-lander don´t u know I´m loca!!!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic faaaan vad jag hatar CSN!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.