Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filippinerna/Singapore/Malaysia/Thailand

  • Filippinerna/Singapore/Malaysia/Thailand

    Publicerad av scotzh på 19 september, 2012 vid 08:59

    Hej
    Jag är en färskstartad kitare som precis gått Zero to Hero och Next Level Camp hos Calle på Gotland och blivit riktigt biten. Sablar vad kul det är… Att man inte testat detta innan =)

    Jag Landar i Singapore i feb och tänkte passa på att kita under den månaden jag är där. Vi ska nog mest vara på Filippinerna men jag kan tänka mig ändra på det om det finns en bra spot ngn annan stans (typ södra Thailand eller Malaysia).
    Jag kommer att vara kring Cebu och inte Manilla. Tänkte skippa Boracay eftersom det verkar vara överhipat ställe och jag kan erkänna att stället inte tilltalar mig utöver kiteningen (vad jag läst).

    Fråga 1: Har ni några bra spots kring Cebu som ni vill dela med er?

    Fråga 2: Vad för storlek på skärm bör man ha i Thailand och/eller Filippinerna?

    Tack för ett intressant och bra forum. Det verkar vara bra folk som hänger här.

    scotzh svarade 11 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • thorsell

    Medlem
    19 september, 2012 vid 09:33

    Tjena!
    Har varit ute och rest runt i Sydostasien och Australien i ett par månader nyligen! Filippinerna är grymt. Sairgao är en ö som du ska lägga på minnet, ligger med flyg 1 timme ifrån Cebu och det är grymt för både våg och kitesurf. Sen är även Mui Ne i Vietnam väldigt populärt för kite. En trevlig liten stad som ligger endast ett par timmar öst om Ho Chi Minh.
    Hoppas du får en skön resa!

  • scotzh

    Medlem
    22 september, 2012 vid 10:57

    Tack för svaret.
    Är det mycket vågor i Sairgao eller finns det platt vatten med?
    Någon som varit vid Anda på Bohol, eller finns det spots på panglao som är bra?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filippinerna/Singapore/Malaysia/Thailand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.