Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: en vecka med Chasta o co

  • luuddee

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 08:42

    sjukt najs ställe.. snö kan han köra men han va ingen höjdare på vågor..

  • kristjans

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 09:58

    Stället ser sjukt bra ut..
    Men d e lite små saker som jag har aldrig förstått. Vrför man inte filmar med ett bättre objektiv när dom åker i vågor långt bort??
    Eller vrför man filmar utan stativ?
    Dom har änddå betalt för att han ska va där så varför inte lägga lite cash på ett schyyst zoom objektiv eller en kamera med mer zoom

  • milkman

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 10:04

    @kristjans 402493 wrote:

    Stället ser sjukt bra ut..
    Men d e lite små saker som jag har aldrig förstått. Vrför man inte filmar med ett bättre objektiv när dom åker i vågor långt bort??
    Eller vrför man filmar utan stativ?
    Dom har änddå betalt för att han ska va där så varför inte lägga lite cash på ett schyyst zoom objektiv eller en kamera med mer zoom

    Håller med.
    Jag råkar veta att det är samma kamera som frun filmar barnens kalas med. Billig hemmagrejj med andra ord. Knappast läge att byta objektiv. Kanske vore värt att hosta upp 1500 Euro för Ozonarna och utrusta den familjen en nivå högre i alla fall tycker jag.
    Andra halvan av filmen var lite bättre. Skönt att slippa chastas gangstarap.

  • esont

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 10:18

    nice spot 🙂

  • tjoppe

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 10:31

    mm inte utan att man blir lite avundsjuk

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: en vecka med Chasta o co

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.