Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: lite klipp från sommaren -08

  • mackan

    Medlem
    20 februari, 2009 vid 11:21

    Mkt trevlig film!! Gjorde ju inte att man blev mindre sugen på sässongspremiären direkt! Inte fel med roadtrip i en Merca heller för den delen, saknar min gamla 200TE lite…

  • curry

    Medlem
    20 februari, 2009 vid 17:01

    fedt me lög!

  • wakenils

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 08:43

    gött med lite film! najs stefan!

  • nicke-l

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 09:57

    hoppas på ännu ett grymt år, med mycket vind;)

  • above_the_law

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 17:51

    Fan Stebe, jag vill ju se den men får det inte att funka… Tips?
    Står bl a att det är fel på sidan. Fick ner den till en gammal burk men då var det som att titta på ett bildspel med foton…

    Läget annars?
    Hörde att ni skulle styrketräna idag IGEN!!!! Fan, lägg inte på er en massa muskler som är i vägen bara;-)…

  • stebe

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 18:07

    @above_the_law 531787 wrote:

    Fan Stebe, jag vill ju se den men får det inte att funka… Tips?
    Står bl a att det är fel på sidan. Fick ner den till en gammal burk men då var det som att titta på ett bildspel med foton…

    Läget annars?
    Hörde att ni skulle styrketräna idag IGEN!!!! Fan, lägg inte på er en massa muskler som är i vägen bara;-)…

    Tjena Nicco! Högerklicka och och ta “spara som” det funkar för mig. Kör du VLC-player kan du slå över till 16:9 format (widescreen) det är nått knas med filen så den spelas upp i fel format och jag är alldeles för okunnig för att kunna fixa till den.

    Ang. muskler så är det nog ingen större risk att jag får för mycket av den varan. Efter ett halvårs träningsuppehåll har jag två veckor på mig att komma iform tills jag och Anna drar till Venezuela, så nu är det hårdträning, Gunde Svan skulle ligga i lä för tillfället 🙂

  • above_the_law

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 21:14

    Gott Stebe!
    Gick in under Bilder/Film istälet för att använda länken och och högerklick och wallah…! Jäklar vad duktig du har blivit även på att filma och redigera mannen:-)!
    Superproffsigt, genomtänkt, snyggt och inte alls för långt enl min mening eftersom även åkningen höll hög klass.

    Asså, Venezuela snart?! Vilken del?
    Bara att gratulera och önska trevlig resa då:-), samt avvakta fimmaterialet där ifrån så klart… Om vi inte ses innan dess…

  • highflyer

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 17:07

    Det var härliga tider i danmark!

  • biorno

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 17:37

    @highflyer 531995 wrote:

    Det var härliga tider i danmark!

    Så kul var det väl inte…?
    Betänk 3 dyngade norskar lite 4tums spik och ett par shotglas…. snickarns son, up my…

    Norge Sverige 1-0.. skämmes !

  • biorno

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 17:38

    Riktigt fin film dock !

    Tur att Robban och jag kan hålla upp åkningen lite !

  • highflyer

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 21:43

    hehe. Jag räknade iskallt på att vinna med mina säkra slag när jag såg hur norsken gång på gång försökte klyva stubben med hammaren.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: lite klipp från sommaren -08

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.