Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: Two weeks at Coche

  • cougar

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 15:50

    hehehe gött… saknar det mesta utom rommen, helt ärligt vilket jävla rävgift! D var ju inte käket man blev sjuk av… Det enda som saknas är ju parningsdansen, snacka om ett minne för livet :laugh:

  • krillan82

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 16:15

    najs bajs

  • sourra

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 17:41

    @Eddie 392764 wrote:

    Fantastiskt härlig film… För mig funkar det kanon. Fast/pgr av att jag sitter på en riktig dator (mac).

    Kul att ni skämtar till det med att låtsas prata sådan där konstig/löjlig dialekt. Det ger lite extra krydda till filmen.

    Kan bara instämma. Det låter som Hans af Claes. Sen håller jag med om att filmen var jääääävligt gottig. Man vill ju bara råna Pierre efter att han har rånat en bank så man kan dra iväg.

  • coffer

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 18:48

    Haha… fin film…
    Synd att man inte e där!
    Tur att man inte e där med er!

  • larzon

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 19:30

    Gött mos..

  • kasimir

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 19:34

    Tack! Hade jag inte fått göra nått med kiteanknytning idag hade jag fått ett nervöst sammanbrott.

  • dak

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 20:18

    Ljudet ligger lite före filmen på slutet, en liten miss i formateringen till divx antagligen, men det fixar vi till “petitesser”. Jag vill tillbaks till coche igen 🙂

  • matthias

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 20:46

    jag har aldrig förståt mig på de tysktricket där man gör en surface handle pass efter att man har landat.

  • tetras

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 21:47

    snyggt

  • danneman

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 21:48

    Dire Straits i intro fedt!
    bra filmat! Synd att ni inte la till den där sista finishen på slutet som det var i början.. eftertexter typ!
    3 Dannemans av mig =)

    Coche e fantastiskt jag kommer ha med världseliten i min nästa rullle när vm i kite gick av!

  • larssa

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 22:51

    det bästa var 4:08 in i filmen 😉

  • holmabolma

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 06:39

    Riktigt najs! skööön början!

  • walle

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 08:23

    @cougar 392871 wrote:

    hehehe gött… saknar det mesta utom rommen, helt ärligt vilket jävla rävgift! D var ju inte käket man blev sjuk av… Det enda som saknas är ju parningsdansen, snacka om ett minne för livet :laugh:

    alla kiteresor med Guran e ett minne för livet, vare sig det e Öland, Fuerte, Coche eller Gotland 😀

  • cougar

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 08:33

    @walle 393074 wrote:

    alla kiteresor med Guran e ett minne för livet, vare sig det e Öland, Fuerte, Coche eller Gotland 😀

    Nu ska vi inte missförstå ngt här… parningsdansen inbegrep människor från många olika nationaliteter och utspelades på stranden utanför kite cabanãs en ganska festlig kväll efter hårt surf. Jag tycker dock att det är lite back att det inte blev en bejublad repris utanför kitesurfcentrat dagen efter- tysken var ju ganska på. Å andra sidan var han på det mesta… 😀

  • zo0

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 15:10

    kan du inte langa upp filmen någon annanstans? har försökt på det programmet 3 ggr utan att lyckas :'(

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: Two weeks at Coche

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.