Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filmklipp EH-SLE kite

  • denrica

    Medlem
    1 november, 2005 vid 08:30

    Svar till:


    Svar till:


    Airush har en simpel lösning på fetingbomtrycket:

    http://www.airush.com/products/halo.asp

    [/ QUOTE ]

    Vad smart! Ska testa det på min CB. Man kan bli en aning trött i armarna. Men å andra sidan blir man väl starkare då?! smile.gif

    Fan vad meckigt allt ser ut.
    Bow = känns jobbigt

    [/ QUOTE ]

  • backe

    Medlem
    1 november, 2005 vid 08:48

    Svar till:


    Svar till:


    Men angånde bommarna på Cabrina, det är väl ändå skandal att det bara finns en stålbom?

    [/ QUOTE ]

    Jag har en sak att säga: VA? Och det är inte ett litet va heller. Det är ett jättestort va. Vad har du fått det ifrån? Generellt sett kommer Crossbowen med kolfiberbom och Switchbladen med stål, men Surfers Paradise har valt att sälja båda med kolfiberbomen. Alltså kan du inte ens få tag i stålbomen i Sverige. 100% carbon my man.

    [/ QUOTE ]

    Jammen det jag menade va ju att man byggt ett rör i stål och kallat det bom när dom kunde byggt bara i kol. Sen är det ju bara cred till SP att dom skitit att ta in den utan säljer kolbommen.

    Så, jag menade alltså inte att jag trodde att det bara fanns stål utan att jag inte fattade varför det fanns både och, när det räckt med att ta fram en bom som var bra och inte gjord i gjutjärn.

  • luuddee

    Medlem
    1 november, 2005 vid 09:50

    där finns iaf ett märke som gör bommar man itne behöver modda.. SS.. helt klart skönaste bommen on the market.. .

  • pepa

    Medlem
    1 november, 2005 vid 09:55

    Tror fan den nya Cabrinhan kan konkurrera med SS-bomen. Greppet har ju alltid varit CHEF och nu när de tog sitt förnuft till fånga och gjorde ett hål i mitten av bomen så blir det riktigt najs.

  • ollefax

    Medlem
    1 november, 2005 vid 12:23

    Allvarligt talat, producerar de över huvud taget en stål bom!? aluminium ok, men stål? va?

  • rambo_johnson

    Medlem
    1 november, 2005 vid 18:26

    Svar till:


    Tror fan den nya Cabrinhan kan konkurrera med SS-bomen. Greppet har ju alltid varit CHEF och nu när de tog sitt förnuft till fånga och gjorde ett hål i mitten av bomen så blir det riktigt najs.

    [/ QUOTE ]

    cabrinha bome e skit sådeså

  • gethighsports

    Medlem
    1 november, 2005 vid 21:06

    Svar till:


    Crossbow kites är för pussykitare och för att avänja fjollor

    [/ QUOTE ]

    Gäller detta EH bows också?

  • rambo_johnson

    Medlem
    1 november, 2005 vid 21:49

    ja fan GAY bow kites tacka vet jag SLE kites

  • larssa

    Medlem
    4 november, 2005 vid 11:12

    som GK’s Sonic?

  • luuddee

    Medlem
    4 november, 2005 vid 15:18

    gks tycker jag ser bäst ut änsåänge.. verkade som de som testat den i norge tyckte att den var bäst äsålänge iaf..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filmklipp EH-SLE kite

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.