Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing För helv….

  • För helv….

    Publicerad av getwet på 28 september, 2006 vid 18:11

    BLÅS NU NÅGONGÅNG DÅ! DET ÄR SEPTEMBER! SNART OKTOBER FATTA DET! OCH DÅ SKA DET BLASA VAR OCH VARANNAN DAG!
    BLÅS BLÅS BLÅS FÖR BÖVELEN………..

    Lite SEGT segt nu, och jag börjar tappa sugen……kanske någon som har lite valium eller nåt…

    calle_b svarade 17 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    28 september, 2006 vid 18:36

    Ha, det där var ju för skönt!! Jag fortsätter.

    Blås för

    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

    Jag har prognospsykos. Kollade nyss på senaste uppdateringen på windguru.

    Nu är den mentala kollapsen nära.

  • getwet

    Medlem
    28 september, 2006 vid 18:51

    Å mina nagelband är inte allt för vackra nu……

  • _frippe_

    Medlem
    28 september, 2006 vid 19:11

    Förlåt det är nog delvis mitt fel, jag köpte en ny vågbräda för två veckor sedan. …

  • fastforward

    Medlem
    28 september, 2006 vid 19:28
    _Frippe_ wrote:
    Förlåt det är nog delvis mitt fel, jag köpte en ny vågbräda för två veckor sedan. …
    ROFLMAO!! 😀

    Jag kan kanske väga upp det – ska till Blekinge och jobba hela nästa vecka utan möjlighet att ta med prylarna.

  • argulander

    Medlem
    28 september, 2006 vid 20:11
    getwet wrote:
    Å mina nagelband är inte allt för vackra nu……
    Nä det är inget vidare, är ju ledig så jag åkte ner till Farstanäs idag, bomkörning för första gången på länge, skulle väl gissa på 4,5 m/s på sin höjd. Är ledig hela nästa vecka också, kanske kanske tisdagen kan bli något ?? Klas
  • s66

    Medlem
    28 september, 2006 vid 21:42

    Nämen stackars Micke, jag lider me dig;) Och jag sitter i Olofström och är helt öm i kroppen efter 4 dagars segling. Vad sägs om Klagshamn fre-5,0, lör-4,5, sön-5,0, mån-5,0 Helt klarblå himmel, varmt i vattnet och full kula…nästan overkligt!

    Va bara tvungen….flytta från Sthlm för böveln!!

    Mvh Andreas

  • getwet

    Medlem
    29 september, 2006 vid 06:13
    S66 wrote:
    Nämen stackars Micke, jag lider me dig;) Och jag sitter i Olofström och är helt öm i kroppen efter 4 dagars segling. Vad sägs om Klagshamn fre-5,0, lör-4,5, sön-5,0, mån-5,0 Helt klarblå himmel, varmt i vattnet och full kula…nästan overkligt!

    Va bara tvungen….flytta från Sthlm för böveln!!

    Mvh Andreas

    Din förb……:wink:

  • peppem

    Medlem
    29 september, 2006 vid 07:54

    jag får ta på mig lite också, köpte nya vågsegel i början av hösten…..

    man blir likblek när man läser windfinersprognos för närmaste tiden. I vanliga fall ligger några kanon prognoser en vecka framåt som dock alltid försvinner men det gör att man kan drömma i alla fall!!!! Nu är det helt tvärtom blått så långt ögat när kanske slår det om till kanonprognos istället…..kanske inte så stor chans….SKITTTTTTTTT.

    Kan inte någon sälja hela sin utrustning det skulle kunna vägaupp alla nyinköp?

    /peppe

  • fastforward

    Medlem
    29 september, 2006 vid 10:36

    Problemet med att sälja sina grejer är ju att någon annan köper dem – status quo så att säga. Det enda som skulle kunna hjälpa om man körde ner prylarna i en flismaskin, men det kanske är lite väl drastiskt…

  • brutus

    Medlem
    29 september, 2006 vid 11:23

    hehehe flismaskin, ett offer till vindgudarna – ett moln av frigolit som stiger mot himmelen…

    Jag gör snart vad som helst för lite kuling
    kan bidra med min hängsele (det enda just nu som e paj)
    /Martin

  • pulver

    Medlem
    29 september, 2006 vid 11:33

    De senast 7 dagarna har jag haft 4 fina speeddagar. I lördags var det tom 5.4 ett tag. Igårkväll 8.5 i dimman. Mina offer till vindgudarna bär frukt. Ni måste offrat dåligt. Har inte grannen nån katt eller liknande?

  • jayp

    Medlem
    29 september, 2006 vid 13:06

    jag ser ingen mening i att leva snart. det är helg, man är ledig, då kan det väl fanimej blåsa utav bara helvete för en gång skull!! GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!

  • bjornen

    Medlem
    29 september, 2006 vid 13:11
    Pulver wrote:
    De senast 7 dagarna har jag haft 4 fina speeddagar. I lördags var det tom 5.4 ett tag. Igårkväll 8.5 i dimman. Mina offer till vindgudarna bär frukt. Ni måste offrat dåligt. Har inte grannen nån katt eller liknande?

    Två av våra grannar har förlorat sina katter nu vet jag var…Bäst att inte säga något till frugan när våra två försvinner. Hoppas att det hjälper.

  • dr-masse

    Medlem
    29 september, 2006 vid 13:18

    Hörrö S66, haru smällt upp en egen El Yaque fläkt i Klagan?

    Du skall vara snäll mot oss som lider här i norr. Den starkaste vindpust jag känt på sistone var från en, av mig förutfattat, tokdryg stureplans-brat som basunerade ut sin viktighet genom att i sin nya vita Porsche 911 blåsa förbi på insidan i Strandvägens bussfil. Då är det illa.

    Snart åker vi söderut, oah!

  • calle_b

    Medlem
    29 september, 2006 vid 15:39

    hakar på:

    attans sjögujkoj att det aldjig blåsej. Vill ha en JIKTIG JACKAJ-JÖKARE!!! NU!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing För helv….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.