Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing försäkring

  • försäkring

    Publicerad av barante på 27 juni, 2001 vid 11:05

    söker en försäkringskontakt som vet skillnaden mellan en bayliner och windsurfingutrustning, så att man slipper dra hela historien från drake och framåt. samt specificera fotstroppar, mastfötter bla bla.

    tacksam för tips

    ante

    dr-tabou svarade 22 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2001 vid 11:22

    Vet inte riktigt vad du vill men ‘längre bak’ (dvs tidigare datum) på konfen, så är det en kille som rekommenderade en bra försäkring. Kolla för, typ, en eller två månader sen.

    /mats

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2001 vid 13:51

    vi har Holmia; småbåtsförsäkring- ringa in och fråga efter skadeanmälan – få den – fylla i -skicka in – vipps och där har du dina pengar. så längde du hade kvitto eller inköpsbevis som säger den samma sak så är saken box.

  • dr-tabou

    Medlem
    28 juni, 2001 vid 06:17

    Killen rekommenderade Salusansvar om inte jag minns fel. Jag bytte till det bolaget igår. Hemförsäkring med avbeställningsskydd och lite annat samt småbåtsförsäkring för brädorna ca 1500-1700:-. Då skall man få ut full ersättning för brädorna inte bara typ 15000:-. JO! windsurfingbrädor räknas av de flesta försäkringsbolag som en småbåt, så är det bara. Kolla med dem, jag tycker försäkringer verkar ge ett bra skydd.

    //Dr Tabou

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing försäkring

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.