Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Första testen av min mp3

  • Första testen av min mp3

    Publicerad av skejtar_henke på 9 augusti, 2007 vid 23:54

    köpte mig vattentäta hörlurar och den billigate mp3 jag hitta. Vet att det finns dyra sånna här varianter. Men hade inte lust att köpa nått som var dyrt.

    Så jag tänkte att jag gör som pjoter men köpte ett par vattentäta hörlurar.
    Spelaren lägger man i en kondom. Provade dom i duchen.. Funka skitbra.

    Ska bli kul och test nästa gång på vattent och ladda trick med musik i örona.

    Lovar att återkomma med rapport hur det funger om nån är nyfiken?

    egget_ svarade 16 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • kasimir

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 03:44

    Finns vattentäta mp3-fodral på Claes Olsson tror dem kostar runt hundralappen.

  • skanepaul

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 06:27

    Gjorde samma sak Henke, men efter nån timme på vattnen var kondomen vattenfylld och jag tyckte verkligen jag vara noga med återförslutning, så tänk på det bara.

  • christian12345

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 06:39

    Blir det inte svårt att segla med grejer i öronen? När man har huva på så blir det mycket svårare att landa tricks och det beror väl på att man inte hör något – eller?

    Christian

  • simoneburgess

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 07:24

    Det är för mycket hype på det här med att “landa”. Det kommer att försvinna till -08 så oroa er inte

    Kasimor, har du testat dem då? Eller kanske någon annan som testat Ohlssons grejro när de märkte att deras kondomer inte slöt tätt. höhö

  • vallevall

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:00

    @christian12345 404156 wrote:

    Blir det inte svårt att segla med grejer i öronen? När man har huva på så blir det mycket svårare att landa tricks och det beror väl på att man inte hör något – eller?

    Christian

    Har inte testat att surfa med musik men när man åker snowboard så är ju resonemanget det samma att man borde tappa baland på att inte höra lika bra som utan nåt i öronen.

    Men när jag kört med lurar i snowboardhjälmen har det funkar hur kanon. Man blir bara mer pepp och kör lite bättre än annars. Men ibland måste man ju vänta in rätt låt innan man droppar in 😉

  • christian12345

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:06
    vallevall;404178 wrote:
    [..] ibland måste man ju vänta in rätt låt [..]

    Hehe – ja det är klart. Kiteloop och ‘Dunka mig gul och blå’ är att utmana ödet 🙂

    Christian

  • gh0st

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:40

    @christian12345 404179 wrote:

    Hehe – ja det är klart. Kiteloop och ‘Dunka mig gul och blå’ är att utmana ödet 🙂

    Christian

    Det är det även när du står på stranden o skotten är i närheten! ; )
    Vad gav du för hörlurarna Henke, finns det nån info på nätet om dom? vad heter dom?

  • skejtar_henke

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:52

    Köpte dom på onoff för 200:-

  • skejtar_henke

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:57

    @kasimir 404141 wrote:

    Finns vattentäta mp3-fodral på Claes Olsson tror dem kostar runt hundralappen.

    Jag kollade upp det. Kostar fan inte mer än 39:-. Får man köpa ju

  • eddie

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 09:52

    Jävla skit… jag köpte ett dyrt kitt till min ipod på nätet från H20… men så jävla kass ljud i lurarna så jag testade dem aldrig.
    Jag tyckte det blev för mycket sladdar och skit…

  • pjoter

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 12:35

    funkar kanon att både sätta och inte sätta landningarna med musik i öronen.

    Paul, hur lyckades du med det? jag e så jävla snål så jag använder samma kondom tills den spricker när jag ska byta batteri och har fortfarande inte fått det att läcka en gång. tar en sytråd och lindar några varv runt kondom och sladd bara så håller de.

  • skanepaul

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 14:43

    antagligen för att jag inte använde sytråd, bra ide!!

  • skejtar_henke

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:52

    Hittade en sånn där vattentät påse på clas olsson.. Verkar skitbra. Men får se hur det funger på vattent

  • egget_

    Medlem
    10 augusti, 2007 vid 17:05

    Annars har väl Oakley ett par ruskigt dyra glasögon med inbyggd mp3. Vet inte riktigt om de är vattentäta, men de kostar som fan.
    Man kan ju skita i att köpa ny kite och köpa ett par såna istället??!? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Första testen av min mp3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.