Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gaastra Stealth 2005

  • Gaastra Stealth 2005

    Publicerad av Anonym på 26 augusti, 2004 vid 06:05

    Gaastra släpper en uppdaterad version av sin Stealth drake. Ser intressant ut…

    Mer info

    Anonym svarade 19 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • bempa

    Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:18

    Ser bra ut, på bild. Färgvalen ser bättre ut. Har själv en stealth 16 m2 som jag kört nu i sommar, riktigt skön drake. Snackas en del skit om gaastra på vissa forum, de blir av med team-riders, konstruerar värdelösa drakar som wobblar, jelly-fishar och pajar, årets konstruktion är en flopp jämfört med förra årets osv. Personligen kan jag inte jämföra 04an med tidigare GXR eftersom jag inte testat dem. Man ska ju heller inte glömma att de som snackar mest skit aldrig ens testat stealthen. Så vad tror du om 05an, är det ngt du kommer att satsa på eller?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:56

    Snacka med Anders på surfcompaniet, köper du fler än en drake så fixar han galet bra mängdrabatt!
    /Big Martin
    Kitebay Fiskebäck GBG

  • mrmille

    Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:57

    jag tror prestandan sitter med hos föraren. Gillar designen annars.

  • bempa

    Medlem
    26 augusti, 2004 vid 08:22

    Mängdrabatt låter skönt, ska kolla detta, tack för tipset. Sneglade på best 3 för 2 deal, men gillar som sagt stealthen och är inte sugen på att byta fabrikat. Sen är det bara att nocha alla idioter som vet hur drakar funkar utan att ens testet dem, trist (gäller dock mig veteligen ingen på detta forum).

  • Anonym

    Gäst
    26 augusti, 2004 vid 17:39

    Tja, jag är frestad. Men om jag skall vara ärlig blir nog nästa drake en Slingshot Fuel. Det skulle dock vara intressant att få testa Stealth -05 och skriva en review…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gaastra Stealth 2005

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.