Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Galet som vanligt.

  • mattijas

    Medlem
    7 april, 2008 vid 16:01

    Kan ju inte ju inte jämföra, gör ju var sin grej.
    Får liten effekt att lenten måste hela tiden övervinna sina loops för att underhålla medans hadlow utvecklas tekniskt.
    tycker lentns trick utöverlooparna inte var så specielt. dangel i all ära..
    om han skall kombinera loopar o unhocked vill jag se mer av typ “kiteloop frontmoben” i 3:30. lentens syn på livet gynnar för o utveckla höjden på detta trick =)

  • gogga

    Medlem
    7 april, 2008 vid 16:09

    Detta hatet mot hadlow är ju bara något löjligt! Något som bara spridit sig utan grund… Man ska tycka Hadlow åker fult och Lenten är kung. Skulle inte förvåna mig om vissa hört “gurun Hugo” säga detta vid tillfälle, och då är det ju så!
    Håller med Mattijas att det inte går att jämföra.
    Själv gillar jag bäst att se Lentens typ av åkning men Hadlow är ju grym(och gör sjukt svåra grejer, vilka mestadels även är jävligt snygga med stil!) i den typen som han står för!

  • skanepaul

    Medlem
    7 april, 2008 vid 17:12

    @gogga 456788 wrote:

    Detta hatet mot hadlow är ju bara något löjligt! Något som bara spridit sig utan grund… Man ska tycka Hadlow åker fult och Lenten är kung. Skulle inte förvåna mig om vissa hört “gurun Hugo” säga detta vid tillfälle, och då är det ju så!
    Håller med Mattijas att det inte går att jämföra.
    Själv gillar jag bäst att se Lentens typ av åkning men Hadlow är ju grym(och gör sjukt svåra grejer, vilka mestadels även är jävligt snygga med stil!) i den typen som han står för!

    Väl sagt!!

  • luuddee

    Medlem
    7 april, 2008 vid 17:47

    tycker detsamma. att aaron e sjukt dryg rent socialt är en annan sak. men åkningen e fan hur grymm som helst. och hans stil e faktiskt sjukt fet har bättrat sig rejält senaste tiden.. men tycker äve att det e sjukt mångs som yttrar hat mot honom här. ja har träffat honom så hatet mot honom är bara det sociala. inte åkningen den e riktigt riktigt grymm

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Galet som vanligt.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.