Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing generalen – ett officielt PKRA trick?!

  • gadget

    Medlem
    21 februari, 2008 vid 14:29

    Finns det något filmklipp på det världsberömda “tricket”?

  • davids

    Medlem
    25 februari, 2008 vid 01:07

    Hoppas det var ok att jag posta dem bilderna, tyckte det var en kul grej och var tvungen att informera aussierna om det;)

    Och anledning till att dem ligger under My Photos ar for att man ska kunna posta bilder i inlagg masta man ladda upp dem till photoalbumet och sen refera till dem. Forsoker inte ta cred for bilder jag inte tagit sjalv.

  • e_axel

    Medlem
    25 februari, 2008 vid 09:01

    @Davids 447093 wrote:

    Hoppas det var ok att jag posta dem bilderna, tyckte det var en kul grej och var tvungen att informera aussierna om det;)

    Och anledning till att dem ligger under My Photos ar for att man ska kunna posta bilder i inlagg masta man ladda upp dem till photoalbumet och sen refera till dem. Forsoker inte ta cred for bilder jag inte tagit sjalv.

    Det är ok davids, men ska dom används i något annat syfte ta kontakt med mig

    Mvh
    Elias

  • johnk

    Medlem
    28 mars, 2008 vid 23:37
  • krillan82

    Medlem
    29 mars, 2008 vid 08:19

    gött mos Sam, bra jevla höjd på det hoppet

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing generalen – ett officielt PKRA trick?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.