• blackadder

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:37

    Jag har vridit sönder mitt knä. Tur det inte blåser.

  • haze

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:50

    Kom försent till Fahlens och blev utan bräda. (jävla Arild och Magnus 😉 )

  • rusiak

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:53

    @Haze 419470 wrote:

    Kom försent till Fahlens och blev utan bräda. (jävla Arild och Magnus 😉 )

    Kom till Fahlens och blev utan film. (Jävla Haze)

    Ho ho ho 😉 Hör gärna av dig om du hade en kopia!!

    Nu vänder vi den negativa energin till ngt positivt! Snart helg o då får man dricka sprit o svina.

    //Alex

  • mat

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:57

    Alex! jag lämnar en kopia av filmen till Fahlen imorgon för dig.

    /Mat

  • haze

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:58

    Oooppps Kalina har din film 😉 Glömde det. Men då såg du ju min trasiga 5,6:a ju.. Inte så lätt att vara glad då inte….

  • skotten

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 20:00

    hey as long as we all wake up in the morning with our best friend pointing upwards, its all good.

  • mat

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 20:01

    @Haze 419481. Men då såg du ju min trasiga 5,6:a ju.. Inte så lätt att vara glad då inte….[/QUOTE wrote:

    Vad har hänt med brädan?

    /Mat

  • haze

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 20:03

    Fraktskada. Och Magnus och Arlid var där före mig så dom tog de hela 🙁

    Hoppas på Fille så jag kan köra i väntan på den nya.. Riktigt illa ca 10 cm neranför nosen..

  • jonaish

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 20:09
    rusiak;419475 wrote:
    Nu vänder vi den negativa energin till ngt positivt! Snart helg o då får man dricka sprit o svina.
    //Alex

    Sprit? Vafan fick du lära dig i skolan!?!?
    Det är fan oktober å då är det oktoberfestival å då dricker man ÖL å sjunger…..:smirk:

    Vad gör dagens ungdomar nu förtiden?

  • hildingdude

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 20:16

    har alla entroopy försvinnut från fahlen? jag va påväg ner för att låna drakar men så va fläkträmmen på pappaas bil av så vi fick byta den istället de sög. sedan går jag på penselein för ett djupt sår som hållt sig i 6 veckor de suger med, så ska jag orientera i skolan på frredag och de suger VERKLIGEN!

  • sourra

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 21:41

    @rusiak 419475 wrote:

    Nu vänder vi den negativa energin till ngt positivt! Snart helg o då får man dricka sprit o svina.

    Ja i helgen får man svina. Med eller utan Svin (han var utanför mitt hus idag men som tur är besudlade han inte insidan).

    Ska man klaga lite också? Det är tre dagar till helg! Det SUGER! Jag har sålt alla mina kites. Det SUGER också. Hade de inte blivit sålda hade det också SUGIT. Det här med att gnälla är ju lätt!

  • haze

    Medlem
    2 oktober, 2007 vid 21:45

    Och jag som inte är i Varberg i helgen då och har massa kites. Stackars dig sourra;)

  • biorno

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 08:29

    En nybörjare sabbade min fot genom att sätta draken på mig och detta har lett till att jag blivit fet, inte får några tjejer, röker är svinkass på att surfa och har spelat bort alla mina pengar på poker.

  • rusiak

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 19:47

    @Haze 419481 wrote:

    Oooppps Kalina har din film 😉 Glömde det. Men då såg du ju min trasiga 5,6:a ju.. Inte så lätt att vara glad då inte….

    För att fortsätta gnälligheten..FN va sånt STÖR mig, särskilt då jag inte hann med att kolla på den ändå under kvällen. Kalina will have to pay…bigtime.

    Såg brädan, såg riktigt taskigt ut. Inte nog med att den var dingad, den var ollad av Arild oxå. Shit, rör den inte.

    //Thanx haze, ska götta mig me filmen 😉 Mat, de e lugnt med kopian, men du kanske redan har fixat en?//

  • surfmc

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 20:10

    @rusiak 419735 wrote:

    ….. den var ollad av Arild oxå. Shit, rör den inte…….

    Vilken härlig tråd………… 🙂

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.