• Publicerad av annas på 4 maj, 2006 vid 15:59

    eller vad? sjukt najs!! Fler dagar m 20 grader sol och vind för 7:a!!

    gh0st svarade 18 år sedan 13 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • skotten

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:09

    cant be many of these around in skåne!

  • fifi

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:16

    jaaa, det var gött som attan…lite byingt bara! kör hårt imorgon med, ska du med anna?

  • yeeah

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:30

    låter härligt, surt att jobba en dag som denna.
    Hur mkt blåste det egentligen???

  • annas

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:44

    jag ska ut “sjukt tidigt” (enligt våra mått i alla fall) för jag måste till skolan vid lunch

  • jakethesnake

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:46

    Vidrigt! fy fasen va fint det va idag. Prognosen för morgondagen ser ju också skitbra ut. Ses på beachen folks! jag är där vid 12 senast!

  • davids

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 18:22

    Verkligen, riktigt a lá carte idag… Skönt att starta kiteåret med en grym dag. Synd bara att den fick ett abrupt slut när min depower lina snappade. And away flew the kite:( jävla tur att det var på grunt vatten nära land annars hade jag fortfarande simmat efter min drake. Trasslet som blev i min linor är ingen rolig historia heller, fy fan. Får nog ge det en timme eller 2 imorgon. Men kommer säkert ner imorgon igen, fett skönt ju!

    Någon som har en till övers som de vill skänka/sälja till mig?

  • _bodhi_

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 18:39
    Davids wrote:
    Verkligen, riktigt a lá carte idag… Skönt att starta kiteåret med en grym dag. Synd bara att den fick ett abrupt slut när min depower lina snappade. And away flew the kite:( jävla tur att det var på grunt vatten nära land annars hade jag fortfarande simmat efter min drake. Trasslet som blev i min linor är ingen rolig historia heller, fy fan. Får nog ge det en timme eller 2 imorgon. Men kommer säkert ner imorgon igen, fett skönt ju!

    Någon som har en till övers som de vill skänka/sälja till mig?

    Leash är inte att tänka på eller?

    Är det en flexi-bom? Jag bytte till flexi från naish för att CL snöret var så j-vla klent på naishen…kanske inte var så bra byte ändå.

  • davids

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 18:57
    _Bodhi_ wrote:
    Davids wrote:
    Verkligen, riktigt a lá carte idag… Skönt att starta kiteåret med en grym dag. Synd bara att den fick ett abrupt slut när min depower lina snappade. And away flew the kite:( jävla tur att det var på grunt vatten nära land annars hade jag fortfarande simmat efter min drake. Trasslet som blev i min linor är ingen rolig historia heller, fy fan. Får nog ge det en timme eller 2 imorgon. Men kommer säkert ner imorgon igen, fett skönt ju!

    Någon som har en till övers som de vill skänka/sälja till mig?

    Leash är inte att tänka på eller?

    Är det en flexi-bom? Jag bytte till flexi från naish för att CL snöret var så j-vla klent på naishen…kanske inte var så bra byte ändå.

    Jag har ju leash dofus men eftersom den sitter i chickenloopen hjälper det inte särskilt mycket när depower linan går av, ellerhur? Eller du menar att jag ska ha 2 leashar kanske? Det verkar ju rimligt….

  • kamikazekiteren

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 19:43
    AnnaS wrote:
    eller vad? sjukt najs!! Fler dagar m 20 grader sol och vind för 7:a!!

    7a??? bantamkiter!
    Roligt ?
    david glømde bredan , så norrbaggeren drog thalvegs til køben for at hente bredan.
    10 min senere måtte norrbaggaren igjen til køben for at stanne daavidas kite,
    kl 1900 igjen en tur til køben for at hjelpe en svenske med at vattenlaunche
    honnoms kite, och slutt måtte norbaggaren bære en deadmansleach helt til parkeringen. Er det fia som er “lacy”?? och glømde den så jag måtte slite?
    Men jag satte min førsta backroll med kiteloop , det var sjukt!!

  • pjoter

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 20:05

    låter som du haft en hård dag…

    men fan va grymt du satte en sån!

  • kamikazekiteren

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 20:08
    pjoter wrote:
    låter som du haft en hård dag…

    men fan va grymt du satte en sån!

    jaaaa! jettekul med sette sån derre, men jettejobbigt med at passe på alle svenken ( norbaggaren er veldig veldig sliten nu), even karro var i vegen så jag nesten åkte på hunnom

  • coffs

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:01

    o prognosen säger O-SO 5-8 fre-mån…vilket jobbigt liv vi lever, gäller bara att övertyga resten av världen att det e nån typ av storhelg….hepphepp

  • pjoter

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:06

    fan va du e snygg på din bild cöffs.

    om du vill kan du ta ledigt på måndag å skylla på att det är min födelsedag.

  • annas

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:13

    e där vid 9-9.30 imorgon

  • baner

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:32

    Jösses vad avundsjuk jag blir nu…. Så jag får nog ta o dra mig ner mot skåne. Om det nu blir som prognoserna säger o-so. Vilken kite ställe är lämpligast ?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.