Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gran canaria vs fuerte till påsk

  • hartwig

    Medlem
    9 december, 2012 vid 09:26

    Jag tror mer på Teneriffa och orten El Medano. Tillhör nog ett av dom vindsäkraste ställena på dom Kanariska öarna under vinterhalvåret. Men som sagt var, vindförhållandena under vinter-vår kan vara väldigt nyckfulla oavsett vilken ö man väjer.

  • jseeberg

    Medlem
    9 december, 2012 vid 18:57

    Har varit på Gran Canaria (Pozo) och Teneriffa (Cabezo/El Medano) de senaste åren, sista mars veckan. Det har inte blåst alla dagar, men i alla fall cirka 4 dagar varje gång. 4 dagar har varit helt ok för mig då jag i alla fall har blivit rejält trött. Förra året blev årspremiären med 3.7 kvm full power. Ingen garanti att det blåser men sannolikheten är ganska stor…

  • snaffe

    Medlem
    18 december, 2012 vid 08:37

    Det blev gran canaria, skönt att få lite värme även om det kanske inte blir så mycket vind. Får ju försöka hålla frun glad 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gran canaria vs fuerte till påsk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.