Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GWC inbjuder till F2 Speed Challenge Torkelstorp

  • surferboy

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 12:14

    Äh erkänn nu… du har blivit farträdd på äldre dar! :))@getwet 419636 wrote:

    Har nu startat färden mot TT, det kommer att ta lite tid men jag är evinnerligt trött på fortkörningsböter som jag alltid får på väg till F2 speedchallenge tävlingar, därav nytt fortskaffningsmedel. Ger inte många spänn för dom däringa lasergrejerna!

    Om jag inte hinner fram i tid så kan MacTS erlägga startavgiften. Men jag kommer så småningom.

  • getwet

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 14:11

    @Surferboy 419641 wrote:

    Äh erkänn nu… du har blivit farträdd på äldre dar! :))

    Lite rädd har jag blivit, men det är först nu senaste säsongen. Men du tycks vara farträdd redan i yngre år Surferboy:wink:

    Förutom det, prognosen blir sämre och sämre. Har locals några bra prognoser att ge eller ska jag vända grållen vid nästa korsning i Södertälje? Jag måste hinna med höstsådden också……

  • jester

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 20:00
  • Knatte

    Gäst
    4 oktober, 2007 vid 05:04

    Inte längre….:frown:

  • imported_mickeo

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 09:35

    @tobhed 419603 wrote:

    Nice, grattis Micke – barn är rikedom.
    Vi får lägga upp planer inför våren, vi hörs

    Tack hoppas ni får bra med vind.
    Vi hörs om våren och Vintern.
    Mvh
    MickeÖ

  • imported_mickeo

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 09:37

    @faster 419608 wrote:

    Ett stort grattis Micke, får be kenta skriva ut ett medlemskort till grabben.

    Tack vi får se om det blir Haga här under hösten någon storm borde det ju bli:smile: .
    Lycka till på TT nu.
    Mvh
    MickeÖ

  • jester

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 11:24

    Grattis till tillökningen, Micke! Väl mött nästa år igen!

  • surferboy

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 18:28

    Efter att ha sett prognosen dala och dessutom sett det lokala vädret de senaste dagarna så är det inte troligt att vi får några godkända race i helgen.

    Därför har vi från tävlingsledningen bestämt att flytta sista F2 Speed Challenge-tävlingen i Torkelstorp en helg framåt till den 13-14 oktober. De som redan hunnit betala in anmälningsavgifter kan givetvis räkna sig som anmälda och klara för nästa helg. De som inte hann eller ville betala in inför denna helgen har nu fram till onsdag på sig att sätta in pengarna på GWC’s postgiro.

    Skulle vinden fortsätta med sin frånvaro även över nästa helg så kommer vi senast på torsdag om en vecka gå ut med ytterligare ett nytt tävlingsdatum.

    Väl mött den 13 oktober i Torkelstorp! Inregistrering startar kl 9.00.

    Mvh,
    Gustav Enocksson

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GWC inbjuder till F2 Speed Challenge Torkelstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.