Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo Ljung 18 sept – Bilder

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 september, 2005 vid 10:27

    Hehe! Jepp flyttat till lund nu. Så nu är jag en riktig plattvatten surfare.

  • rocklund

    Medlem
    21 september, 2005 vid 19:22

    om du hittar någon bild på en surfare med röd-blått NP wave/zone 4.7 segel med camber på en smal race (cobra) bräda så får du gärna lägga upp det…

    Efter söndagens hårda surf (barfota) så är man strandsatt ett tag pga en reva i hälen…får nog ta och skaffa mig ett par nya stroppar som jag kan justera ut för att passa till skor…bottnen i habo är lite väl oskonsam för fötterna 😛

  • per_i_malmo

    Medlem
    21 september, 2005 vid 19:26

    Hittade nån till på NPseglet, Klang kanske? Verkar dock vara två personer med sånt segel för jag híttar vissa med våtdräktshuva och vissa utan.

    Ni andra som frågar har jag tyvärr inte fått med, dvs “Hotsails Psyclone 4.2 med gul F2bräda” och “North Sails drX med JP freestylebräde”. Ni får se till att showa lite framför kameran nästa gång så lovar jag att ta ett par fina bilder.

  • xavier

    Medlem
    21 september, 2005 vid 21:48

    hehe… hade jag sett någon som hade sådana dåliga försök till spokar som jag hade så hade jag oxo valt fagrare motiv wink.gif

    /P

  • klang

    Medlem
    22 september, 2005 vid 06:16

    Jupp, det är självaste Klang med “det höga huset” i bakgrunden. Bussigt att du letade upp fotot, tackar!

    Ses på vattnet

    /Klang

  • rocklund

    Medlem
    23 september, 2005 vid 02:07

    det andra NP seglet kan vara jag…lägg gärna upp det…(körde med huva mestadelen av tiden)

  • babilidoo

    Medlem
    23 september, 2005 vid 12:09

    junioren

  • babilidoo

    Medlem
    23 september, 2005 vid 12:09

    flaka

  • babilidoo

    Medlem
    23 september, 2005 vid 12:11

    willy nr 2

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 september, 2005 vid 16:47

    aaahh nä fan man borde flytta tillbaka till skåne frown.gif…. ser ju kanon ut!! snygg bild på flakan förästen junioren grin.gif….

    mvh Pålle i norr

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo Ljung 18 sept – Bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.