Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga på kristiflygare?

  • Haga på kristiflygare?

    Publicerad av blabussen på 24 april, 2008 vid 07:45

    Är det många som funderar på haga till kristiflygare? Är det några events inplanerade där i år?

    johanc svarade 16 år sedan 10 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • andreasalm

    Medlem
    24 april, 2008 vid 08:09

    Lite folk kommer det väl alltid, dock är det inga tävlingar eller annat skoj inplanerat vad jag vet. Mvh: Andreas

  • Oregistrerad

    Gäst
    24 april, 2008 vid 08:22

    Några klubbresor blir det verkar det som

  • getwet

    Medlem
    24 april, 2008 vid 08:22

    Det kommer troligen att vara en hel del folk där under Krist. helgen. Men inga events vad jag förstått pga att långhelgen ligger ovanligt tidigt i år.

  • Kronofogden

    Gäst
    24 april, 2008 vid 08:23
  • musmagneten

    Medlem
    24 april, 2008 vid 11:37

    @blåbussen 460526 wrote:

    Är det många som funderar på haga till kristiflygare? Är det några events inplanerade där i år?

    Vi ska ner om prognosen håller. Bokat på nya fräscha renoverade sanbergens. De ska tydligen ha rättigheter nu och nån mumlade tidigare i nån kritiflygare-tråd om lite pubkvällar o dyl. Har inte sett dig i korridorerna. Var är du?

    /Kollega

  • blabussen

    Medlem
    24 april, 2008 vid 13:14

    @Musmagneten 460592 wrote:

    Vi ska ner om prognosen håller. Bokat på nya fräscha renoverade sanbergens. De ska tydligen ha rättigheter nu och nån mumlade tidigare i nån kritiflygare-tråd om lite pubkvällar o dyl. Har inte sett dig i korridorerna. Var är du?

    /Kollega

    Jag åkte på någonslags maghistoria så jag har surfat på steffo och druckit blåbärssoppa hemifrån soffan hela veckan. Kommer nog jobba hemifrån imorgon.. man börjar ju tröttna på Aidensfield efter ett par dar och Star Trek blir ju inte direkt bättre med åren 🙂

  • fnassel

    Medlem
    25 april, 2008 vid 06:44

    Bara det blåser så lär jag väl dyka upp.

    Påsken blev ju en riktig flopp med snö och rusk!

  • argulander

    Medlem
    25 april, 2008 vid 07:31

    Jag och sonen Teo åker ner på onsdag em. Vi har hyrt vår vanliga stuga nr 43 på campingen hela helgen. Ev blir vi några till i stugan. Om det inte blåser kör vi lite cykel i stället.

    Klas

  • andreasalm

    Medlem
    25 april, 2008 vid 08:12

    Ska bli kul med lite folk på haga, har inte varit så mycket av det än iår. Hur som helst så har den fina brisen visat sig nu några gånger så det är bara att hoppas på solsken och sydliga vindar så ska ni se att det blir surfbart.

  • pure

    Medlem
    28 april, 2008 vid 19:40

    det ser bittert ut… tråkigt om det inte blir en enda dags surf.. hoppas på mirakel..

  • andreasalm

    Medlem
    29 april, 2008 vid 06:22

    ja, det ser faktiskt inte alls bra ut. Det skulle möjligtvis va om det kunde bli något av lördagen… dom andra dagarna verkar ju hopplöst. Menmen, går ju alltid att dra över och träffa lite gött folk, kolla in butiken som öppnar osv. Ses på plats!

  • fnassel

    Medlem
    5 maj, 2008 vid 06:32

    Ja inte f…n tog man sig ner till vattnet i alla fall?
    Torsdag mulet och stiltje!
    Fredag regn och stiltje! (Åkte upp till norra Öland där tittade solen fram)
    Lördag regn och stiltje!
    Söndag Sol!!! Sjöbris??? Nehe!

    Sällan varit med om sämre flyt än hitils i år då vi varit nere i stugan!

    Hoppas att alla andra som tog sig till ön i alla fall fick en skön samvaro och att det inte tar allt för många veckor att torka ur?!

  • johan_gbg

    Medlem
    5 maj, 2008 vid 08:42

    @Fnassel 462882 wrote:

    Ja inte f…n tog man sig ner till vattnet i alla fall?
    Torsdag mulet och stiltje!
    Fredag regn och stiltje! (Åkte upp till norra Öland där tittade solen fram)
    Lördag regn och stiltje!
    Söndag Sol!!! Sjöbris??? Nehe!

    Sällan varit med om sämre flyt än hitils i år då vi varit nere i stugan!

    Hoppas att alla andra som tog sig till ön i alla fall fick en skön samvaro och att det inte tar allt för många veckor att torka ur?!

    Resan till Haga var något av en besvikelse surfmässigt. Men det är sköj å träffa surffolk och tjöta lite.
    Hoppas på bättre lycka nästa gång.
    / Johan

  • danneman

    Medlem
    5 maj, 2008 vid 21:11

    duggregn å bleke! på lördags kvällen fick vi till slut lite sol och uppehåll och en promenad på stranden. vi tappra som stannade fick grillat och även lirat lite guitarrhero sent in på natten!
    annars sög det juh fett vindmässigt!

  • johanc

    Medlem
    6 maj, 2008 vid 12:01

    Skyll inte på mig!!

    Jag gjorde allt jag kunde för bra vind. Jag var nere i kalmar med dottern hos farmor, hade brädan och seglet lättillgängliga hos en polare men lämnade dräkt och fenor hemma. Blåser det inte då vet jag inte vad man skall ta sig till!

    😉

    JohanC

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga på kristiflygare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.