Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga park nästa vecka?

  • Haga park nästa vecka?

    Publicerad av benx på 15 juli, 2009 vid 17:13

    Hade tänkt åka ner till Haga park nästa vecka. De e ju lite tidigt och säga vad de blir för prognos(ser ju rätt bra ut förutom på Guru..), men man måste ju boka ett rum hur som helst…Nu till frågan, Vad tror ni kunniga om nästa vecka på Haga? När kan det va bäst att åka??(Mitt i veckan nångång,inte på helgen,tre dagar.) Förstår att det är svårt att svara på men lite hjälp kanske man kan få av folk som vet mer än mej hur det kan gå till i vädret där;)

    // Eric

    blandsvamp svarade 14 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • blandsvamp

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 21:13

    Hela veckan såklart! Intresserad av samåkning? Jag funderar lite löst på att åka.

  • benx

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 05:46
    blandsvamp;559451 wrote:
    Hela veckan såklart! Intresserad av samåkning? Jag funderar lite löst på att åka.

    Skulle va kul med sällskap men jag kommer nog tyvärr att befinna mej strax utanför Västervik ibörjan på veckan, så jag åker inte riktigt hela vägen..Har du något boende klart?Lutar nog åt att jag åker ner på måndag och hem på onsdag.

    // eric

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    16 juli, 2009 vid 09:25

    Skulle vara roligt men jag är upptagen tyvärr…..

  • benx

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 14:38
    Benx;559479 wrote:
    Skulle va kul med sällskap men jag kommer nog tyvärr att befinna mej strax utanför Västervik ibörjan på veckan, så jag åker inte riktigt hela vägen..Har du något boende klart?Lutar nog åt att jag åker ner på måndag och hem på onsdag.

    // eric

    Lite ändrade planer, åker ner på lördag och hem på måndag… Men jag har plats i bilen om du vill samåka.

  • blandsvamp

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 20:28

    Tyvärr funkar det nog inte, för jag jobbar lör-söndag och kommer tidigast ner på måndag.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga park nästa vecka?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.