Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Håller Kitearna på att ta död på sin sport?

  • stebe

    Medlem
    11 augusti, 2004 vid 13:37

    Guran har en poang dar sa langa strander o sa mycket tjafs. tongue.gif
    I ostergotland har jag bara stott pa en schysst sandstrand an o det ar i Motala, varamonvindsurfing klubb har huserat dar i manga ar. Nar vi, en massa kiteare dok upp dar i ar motog de oss med oppna armar och skapade genast en kitesektion som bla skall se over sakerheten pa vattnet dar vara tva sporter forenas. Kanske ett bra exempel for andra att ta efter…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 augusti, 2004 vid 14:48

    Najs pahopp, hehe, naja, for det forsta sa har jag flytt “Baltkusten” for att satta segel (va fan sager jag drake saklart) i Perth, och jag hade ingen aning om det dar med segelnummer, nu har juh jag varken ett segel eller kvar draken jag skrev in sa det saknar juh helt betydelse. Men om jag nu skulle halla pa att fjanta runt pa tavlingar istallet for att chilla runt pa stranden skulle jag nog ha 666, eller nat annat klassiskt…fint eller hur

    ___________________________________________________________
    O du, salj seglet och klipp hockeyn, vi lever pa 2000-talet

  • rambo_johnson

    Medlem
    11 augusti, 2004 vid 18:49

    Svar till:


    Ar det bara jag som tycker att ganska manga tradar helt ovantat handlar om dyslexi pa slutet.. nar de egentligen handlade om natt helt annat. confused.gif

    Jag tror alla vet vad det ar och vet ni inte det sa ga in pa kitekonfen dar kan ni lara er allt om kite och dyslektiker om ni soker lite bland gamla tradar. smile.gif

    [/ QUOTE ]

    dyslektiker o dyslektiker fan jag har blivit dyslektiker pga av jevla skit steffo. FEAN

  • flash

    Medlem
    11 augusti, 2004 vid 21:37

    “I ditt inlägg så klagar du på att jag inte kan stava sätta in punkter eller komma på rätt ställe.

    Detta kan tolkas på två sätt antingen så menar du i all välmening att om man har bättre koll på svenskan så är det lättare för folk att förstå vilkjet ju iofs. är korrekt!”

    Jag klagade inte, utan gjorde snarare ett konstaterande!
    Sen vet jag också att vi alla har olika förutsättningar för diverse saker men om man tar och läser igenom vad man skrivit, sedan ger det någon sekunds eftertanke, minskar risken för märkliga meningsbyggnader och också risken för misstolkningar!
    M.a.o ska det tolkas som ovan, såsom alt. 1 i din utläggning ovan i tråden och INTE som alt. 2 !

    Väl mött / Martin cool.gif

  • patrikol

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 06:20

    För min del så går jag igenom det minst 10 gånger om det är ett längre inlägg tyvärr så blir det inte bättre än så ändå. smile.gif Tycker personligen inte att det är svårt att förstå vad folk som stavar illa skriver, bättre att dom skriver än att dom struntar i det för stavningens skull. Tror inte att någon här kommer att lyckas något vidare med att lära andra här på Steffo att stava.

  • zoolander

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 11:16

    ett jävla gnäll på patrik.. han e ju skitgrym..

    för övrigt så är det lika mycket skitsnack på vindsurfkonfen som på kitekonfen.. och hugo har rätt.. pröva att kitea.. det är kanske roigare än att vindsurfa!?

    nördar! hehehe

  • yaqup

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 11:55

    Svar till:


    nördar! hehehe

    [/ QUOTE ]

    WORD!!

    höhöhöhö tongue.gif

  • smurff

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 12:29

    Cheesus! Längsta tråden på länge det här. Visar klart att det finns grejjer att ta upp när det gäller våra båda sporter. Borde kunna funka utan att kasta en massa skit på varandra och skapa sandlådedebatt om vem som stavar si å vem som stavar så. De flesta som kör kite/V-surf/Surf har nog inga problem med varandra. De som har problem borde…

    A:Tänka om och snacka lite med dem som de har problem med, motsättningarna här e´nog inte större än att man kan komma överens med varandra!?
    (I NORMAL SAMTALSTON Å inte NÅT JÄÄUVLA GNÄLLIGT DU GJORDE SI OCH DU GJORDE SÅ Å DU E NAZI OCH DU BÖG Å DU E FLATA Å DU E MES Å DU SURFADE MOT MIG OCH DITT SEGEL HAR EN FUL FÄRG JADA JADA JADA´……)
    (tror inte att nån kiteare/surfare har skjutit och våldtagit någons familjemedlem över nån strandtvist i sverige-än så länge)

    B: Gå hem och komma tllbaka när man e´på bättre humör!

    Skall vi döda denna tråden NU! och komma över våra motsättningar, respektera varandra och ha kul tillsammans på vattnet. kanske? Ingen äger vattnet i sverige alla har lika rätt att va där och köra, så visa lite hänsyn mot varandra och andra badare, etc, etc så kommer allting att lösa sig.

    Som Ali G säger och han har oftast en poäng RESPECT….
    så släpp era attyder och surfa på istället för att gnälla så mycket
    over n´out grin.gif tongue.gif

  • patrikol

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 12:37

    Kunde inte sagt det bättre själv ta dö på skiten nu!!!!!

  • yrv

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 11:31

    håll flabben

  • rambo_johnson

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 14:52

    app app app, tokneger ska du me till vilshärad?

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Håller Kitearna på att ta död på sin sport?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.