Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad Surf goes Klitmöller 2007!!

  • Halmstad Surf goes Klitmöller 2007!!

    Publicerad av laina på 19 augusti, 2007 vid 18:35

    Halmstad Surf drar till det danska våglandet!! Åk med, datumen är 27-30 sept. Vi bor i sköna stora lyxiga hus o har det sådär bra som man ska ha det.

    Anmälan görs genom att sätta in 500kr (medlem, annars medl.avg.200+500) på bankgiro 5868-2162 senast 25/8. Detta är betalning för boende. Resa o färja fixar vi senare.

    Kontakt: halmstadsurf@hotmail.com

    haze svarade 16 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • fiffi

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 17:53

    Det kommer bli så kul!!! Vad ja hört så behövs inte mycke vind för det ska bli en höjdarhelg!!?! 😀 Ser grymt mycke fram emot det!

  • fifi

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 22:46

    VAAAA??? två Fifi….
    Lina, jag hänger nog på…ska bli skitskoj, måste bara fixa ledigt en dag extra!
    Hur gör du i helgen?

  • samhansson

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 06:19

    vafan det är ju mitt iveckan, ja vill me om det lir på en helg, om Staine ska med dvs

  • laina

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 06:23

    Fifi: Perfekt! Det blir hur fett som helst..

    Sam: Du tror väl inte Steine missar tre dgr fest..?! Det är bara fredan att ta ledigt, sen är det ju lör,sön.

  • samhansson

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 06:59

    ofan, då ska jag med om det blåser

  • fredde-k

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 12:03

    fan vad kul, jag ska med.

  • johanna-b

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 19:48

    ja är me

  • haze

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 20:26

    Jag med…

  • unhooked

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 20:43

    @Fifi 407288 wrote:

    Lina, Hur gör du i helgen?

    el plan,

    from sthlm to dk köpenhamn, vinna tävlingen, åka till hamburg, kolla på de hives å resten av grabbarna, kolla på nick davis å europas fetaste cabelåkare göra upp om titteln, köpa hem fetingmycket sprit, öl n’ shit så att man kommer hem å kan tänka att man tjänat på hela resan. någon som ä rpå?

  • fifi

    Medlem
    21 augusti, 2007 vid 22:31

    alltid nicke!

  • laina

    Medlem
    22 augusti, 2007 vid 19:11

    @Unhooked 407546 wrote:

    el plan,

    from sthlm to dk köpenhamn, vinna tävlingen, åka till hamburg, kolla på de hives å resten av grabbarna, kolla på nick davis å europas fetaste cabelåkare göra upp om titteln, köpa hem fetingmycket sprit, öl n’ shit så att man kommer hem å kan tänka att man tjänat på hela resan. någon som ä rpå?

    Tycker det låter som en god idé!

  • unhooked

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 11:31

    ser ut som om det skiter sig för mig 🙁

    har ont om pengar så att det blir att hålla kitekurs istället. men lycka till på tävlingen!!

  • samhansson

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 11:51

    vadå för tävling???

  • unhooked

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 15:00

    @SamHansson 407941 wrote:

    vadå för tävling???

    Danmark:

    DM, alla balla grabbar å damer från dk (men öppet för svenskar) samlas för att blir dansk mästare. fett party garanteras.
    http://www.kitesurferen.dk/kite/?show=view_article&subtype=1&id=1706

    Tyskland, hamburg

    europas och en av världens största cabeltävlingar går av stapeln fre till söndag. 15000 pers väntas komma, de hives och några till rock eller vad dendära genren nu kallas kommer att spela. europas bästa cabelåkare bla nick davis kommer. vinnaren kammar hem 5000 euro.

    http://www.t-mobile-playgrounds.de/

  • samhansson

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 15:15

    vafan är det inte klittmöller??? kabel är bara för bögar ju…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad Surf goes Klitmöller 2007!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.