Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport hjälp!!! frakt problem till sydafrika

  • hjälp!!! frakt problem till sydafrika

    Publicerad av pennywise på 5 juni, 2007 vid 14:39

    bokade resa till sydafrika idag (på resia, har dock ej betalt än), problemet va att hon inte kunde hitta något flyg på utresan som jag kunde ta med vindsurfingutrustning på? ut datumet är 25 dec och hem 25 jan samt flyger med lufthansa..är det någon som har haft detta problem nån gång? ringde till ett fraktbolag vid namn trust eller nått sånt, de skulle ha 5200kr ENKEL väg, fick en smärre chock…vad gör man???

    pakke svarade 16 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • pakke

    Medlem
    5 juni, 2007 vid 19:05

    @PennyWise 388583 wrote:

    bokade resa till sydafrika idag (på resia, har dock ej betalt än), problemet va att hon inte kunde hitta något flyg på utresan som jag kunde ta med vindsurfingutrustning på? ut datumet är 25 dec och hem 25 jan samt flyger med lufthansa..är det någon som har haft detta problem nån gång? ringde till ett fraktbolag vid namn trust eller nått sånt, de skulle ha 5200kr ENKEL väg, fick en smärre chock…vad gör man???

    hade samma problem med lufthansa när jag skulle till venezuela. men försäljaren letade o ringde tills hon fick tag på ett (fick byta datum men 3 dagar hit o dit ska man ju kunna fixa)

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport hjälp!!! frakt problem till sydafrika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.