Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hotel på coche

  • hotel på coche

    Publicerad av virena på 1 januari, 2010 vid 20:32

    Hej hopp!
    Är det nån som vet vad hotellet heter på coche som ligger ca tre min från stranden där alla kitare bor? Please help meeeeeeeeee:)

    virena svarade 14 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • pepa

    Medlem
    1 januari, 2010 vid 20:40

    Det heter Kräkobajssjukan Deluxe Suit Hotel de la Coche. Nä kommer inte ihåg. Bäst att bo med locals i San Pedro ändå.

  • vogon-jeltz

    Medlem
    1 januari, 2010 vid 21:06

    Coche paradis

  • stebe

    Medlem
    1 januari, 2010 vid 21:41

    Det skall finnas ett annat litet hotell alldeles brevid Coche Paradise som är mycket billigare. Reno och Bas och ett gäng andra kitare bodde där förra året, men jag kommer tyvärr inte ihåg vad det heter.

  • virena

    Medlem
    1 januari, 2010 vid 22:43

    Tack for hjalpen! Har fatt nan kontakt pa naan kiteskola pa el yaque som kansek vet vad hotelet heter:)
    Stebe vart kommer ni att vara i mars?

  • stebe

    Medlem
    1 januari, 2010 vid 23:05

    Tjena! Vid närmare eftertankle så är vi rätt säkra på att det var detta hotellet http://www.brisasdecoche.net/

    Vi är kvar i västra Australien fram till den 28mars och flyger dit i övermorgon.

  • mattijas

    Medlem
    2 januari, 2010 vid 01:11
    stebe;593761 wrote:
    Det skall finnas ett annat litet hotell alldeles brevid Coche Paradise som är mycket billigare. Reno och Bas och ett gäng andra kitare bodde där förra året, men jag kommer tyvärr inte ihåg vad det heter.

    Är det inte Cabanas
    du menar Bas Koole?

  • stebe

    Medlem
    2 januari, 2010 vid 11:28

    Jo, de stämmer. Han bodde där första gången vi var på Coche för 3 år sedan. Men när vi var där i våras bodde han på hotellet. Chris hade sagt ifrån sig jobbet att sköta kiters Cabanas efter någon meningsskildaktighet med ägaren och de flesta stod tydligen tomma då.

  • mattijas

    Medlem
    2 januari, 2010 vid 14:20
    stebe;593790 wrote:
    Jo, de stämmer. Han bodde där första gången vi var på Coche för 3 år sedan. Men när vi var där i våras bodde han på hotellet. Chris hade sagt ifrån sig jobbet att sköta kiters Cabanas efter någon meningsskildaktighet med ägaren och de flesta stod tydligen tomma då.

    haha japps var nog samma år som vi var där, o om jag inte mins fel så hade vi jäkla strul med betalningen för han jobba inte där mer helt plötsligt =)

  • virena

    Medlem
    2 januari, 2010 vid 21:06
    stebe;593764 wrote:
    Tjena! Vid närmare eftertankle så är vi rätt säkra på att det var detta hotellet http://www.brisasdecoche.net/

    Vi är kvar i västra Australien fram till den 28mars och flyger dit i övermorgon.

    Tack! Skall kolla upp det dar.

    Fasen australien later ju inte fel. Sa dyra flyg bara. Far se vart det bar av. Nan stans maste jag iaf i mars.

    Ha det gott i australien

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hotel på coche

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.