Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Imorgon söndag

  • nonnos

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 19:32
    Quote:
    14:30-15:00 typ gick det av i Närlunda. tokdrag i 6.5 riggade ner till 5.7….. riggade ner till 5.0 sedan var jag hlet slut vid 17:00. Dagen började m mkt gupp men vasen vilken fart på em.

    Nej säg inte så… Jag var där vid 13:00 tiden och såg två guppa runt.. Trodde det var för mycket syd och begav mig till Dalarö… Var framme vid 14 tiden, där dog vinden snabbt med regnet som då kom. Vinden kom aldrig riktigt tillbaka. Vred nog lite åt väst.

    Skulle stannat i Närlunda och ätit lite och väntat in vinden… Attans!

  • lowsahl

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 19:43
    nonnos;580948 wrote:
    Nej säg inte så… Jag var där vid 13:00 tiden och såg två guppa runt.. Trodde det var för mycket syd och begav mig till Dalarö… Var framme vid 14 tiden, där dog vinden snabbt med regnet som då kom. Vinden kom aldrig riktigt tillbaka. Vred nog lite åt väst.

    Skulle stannat i Närlunda och ätit lite och väntat in vinden… Attans!

    Surt… Var säkerligen en av dem som guppade å var nära på att ge upp, nästa gång är det omvänt…

  • claes6

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 20:38

    Låter som det blev lite åka av även i Sthlm för de som befann sig på rätt ställe, i alla fall.

    Efter en helg i Vilshärad (lördag) och Habo Ljung (idag) inser jag vilken sida av Sverige man ska bo som surfare. Shit, vad bra de har det därnere!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Imorgon söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.