Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Intresse Speedcamp

  • seve1000

    Medlem
    14 mars, 2013 vid 04:23

    :cool2:@Mattias J 708057 wrote:

    Svar ja, innan Luderitz….

  • jester

    Medlem
    14 mars, 2013 vid 06:12

    @Seve1000 708068 wrote:

    :cool2:

    Frågan är om det är även innan dom 2-3 veckor som är innan själva huvudtävlingen? AB lär väl inte vara på plats i Luderitz då?

  • seve1000

    Medlem
    14 mars, 2013 vid 09:23

    @Jester 708070 wrote:

    Frågan är om det är även innan dom 2-3 veckor som är innan själva huvudtävlingen? AB lär väl inte vara på plats i Luderitz då?

    Luderitz är ingen tävling utan en Speed Challenge med syfte att skapa rekord. Vecka 1-6 kommer alla att vara godkända mätningar på. Vecka 3-6 är dock reserverade till ” Elite ” 20 personer.
    Det troliga är väl att som du säger att AB är där vecka 3-6.

    Men när dom kommer ner har jag troligtvis seglat in i kanterna på kanalen så många gånger att den helt gått igen:cool2:

  • jester

    Medlem
    14 mars, 2013 vid 11:40

    Visst faen är det en tävling. Kanske inte står det på pappret, men tävling är det.. 🙂

  • seve1000

    Medlem
    14 mars, 2013 vid 12:06

    @Jester 708083 wrote:

    Visst faen är det en tävling. Kanske inte står det på pappret, men tävling är det.. 🙂

    Nej nej inte alls! Det ända som är viktigt är att jag vinner:cool2:

  • kevlarsjal

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 14:04

    Ja ä int bitter:cool2:, men det är nog sannolikt att det blir ungefär samma gäng som åker till Karpathos som kommer åka på detta Speedcamp, dvs. väldigt få som är nya GPS:are och inte nått de 40 än.

  • kevlarsjal

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 14:29

    …missförstå mig inte.
    Det är ett bra initiativ och jag hade gärna varit med, men ser jag bara till mig själv så skulle det vara “mission impossible” att sälja in ett Speedcamp i Södra Frankrike när man har en familj som inte vindsurfar. Gissar att det finns fler i samma situation.

  • andersbq

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 16:35

    Du behöver ju inte ta med familjen.
    Det är väl klart att de inte är så sugna på att stå i träskmarkerna i Carmarque när du är på speedkurs. Om du ska sälja in familjesemester är det nog bättre med ett klassikt kombi-resmål såsom Karpathos, men som Macke riktigt påpekade så är det inget finlir där, utan bara fullt blås.

  • andersbq

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 16:39

    Inlägget ovan var ett svar på ett inlägg som någon nu har raderat…

  • kevlarsjal

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 17:12

    Sorry. Det var jag som tog bort mitt inlägg.
    Det jag menade var just att familjen inte skulle med. Det är just detta som är svårt att sälja in. Att jag drar i väg på en kostsam solosemester med mina kostsamma vindsurfingprylar och lägger semesterdagar som jag istället kunde spenderat tillsammans med familjen under sommaren.

  • mattias-j

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 08:50

    Ok, nu har jag ett “gött”gäng GPS seglare som vill hänga på. Vi får se om det blir nu i höst eller till nästa vår. Många har redan bokat upp sina semesterdagar detta år, så det lutar åt att campen blir till våren 2014.

  • martin-m-a

    Medlem
    29 oktober, 2013 vid 20:46

    Något nytt Mattias om denna fett roliga speed camp ?

  • mattias-j

    Medlem
    30 oktober, 2013 vid 08:41

    Den försvann med för mycket jobb. Tiden räckte inte till. Men någon annan får gärna ta över, Bringdal bor ju där nere och ställer gärna upp. BQ och Daniel, ni har ju tid att prata ihop er där nere, kan inte ni ta över staffettpinnen??

  • andersbq

    Medlem
    30 oktober, 2013 vid 16:35

    Jodå, Bringdal är på, vi pratade om detta i förrgår, men denna gången mer i termer av att ordna en deltävling i svenska cupen..! Men själv så tycker jag nog att jag drar mitt strå till stacken med Karpathosspeed.com och deltagandet på diverse event runtomkring i världen, En annan sak som vi snackar om är att ordna något större i Walvis Bay igen. Alltså ni kan inte ana hur mycket kringsnack det är här nere… Jösses..! Ibland får man slå dövörat till. Vissa gubbar undrar man ju om hur det går till när dom andas.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Intresse Speedcamp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.