• zebulon

    Medlem
    1 september, 2005 vid 10:06

    Glömde ju helt nya ‘fisken’

    /J

    329905-fish.jpg

  • patrikol

    Medlem
    1 september, 2005 vid 14:31

    Nice! smile.gif

  • eddie

    Medlem
    1 september, 2005 vid 14:48

    Svar till:


    Lite nyheter från JN:

    De har “brutet räkenskapsår” så Prima Donna blir kvar ett bra tag till i nuvarande utförande
    /Jonas

    [/ QUOTE ]

    Har det verkligen med varandra att göra?
    Eller skall jag vara mer näsvis?
    wink.gif

  • marh

    Medlem
    1 september, 2005 vid 16:10

    Ser ju gött ut!

    Är det samma sorts bom till alla modellerna eller?

  • zebulon

    Medlem
    1 september, 2005 vid 17:28

    Njae, det var en metafor (svårt ord tongue.gif) för att modellen inte uppdateras årsvis utan mitt i säsongen. Vet faktiskt inte varför…

    Martin, alla levereras med 3+1 bommen. Inget bra PR material släppt men jag har ju amatör-bilder på den… Fick MAIL från MikeTK som var sjukt nöjd med bommen trots att han var mycket skeptisk till 5 linor!
    Trist bara att JN har lovat mig bommen LÄNGE nu. Det senaste är att de tagit tillbaks alla för att göra en dubbel safety-feature på chicken-loopen. Detta för att tillgodose någon fransk säkerhets-standard (AFNOR) som tydligen är mycket viktigt. Jag har en hemma för demo. Resten anländer 15 sep!

    /Jonas

  • hugeo

    Medlem
    1 september, 2005 vid 17:31

    Svar till:


    Svar till:


    Pepä!

    Hur gick det med JN sponsringen vi snackade om… Fick en förfrågan från JN om jag visste nåt och jag refererade till dig…

    [/ QUOTE ]

    Vill klargöra för alla som kanske tror att jag är på väg att lämna Cabrinha att så är inte fallet. Sponsringen som Jonas talar handlade om Andrea Carrillo, en mycket duktig venezulansk tjej som har varit i Sverige under sommarhalvåret.

    Jonas!
    Jag har inte hört något från JN, skulle jag gjort det?

    [/ QUOTE ]

    ska du tibax till Chavezland?

  • pepa

    Medlem
    1 september, 2005 vid 19:14

    Si gordo de mierda.

  • bohm

    Medlem
    21 september, 2005 vid 19:37

    När kommer 06’orna och när publiseras dom på deras sida?? Jn’s sida uppdateras ju typ lika ofta (sällan) som airborns… wink.gif

    Deras sida är ju endast “komplett” om man väljer tyska… tex så finns inte manualen till 3+1 bommen i den engelska versionen… borde ju inte va så svårt att hitta nån som kan både tyska och engelska som kunde översätta… är du (jonas) tysk-engelsk-språkig så erbjud dej att översätta till engelska och tjäna en liten slant…Erbjud dej även att översätta till svenska… borde ju finnas lite intresse med tanke på att dom har en svensk teamåkare…(tyska, franska och italienska finns det väl inget levande folkslag som pratar i dessa moderna tider… smile.gif)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.