Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?

  • Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?

    Publicerad av sinker på 26 november, 2007 vid 22:14

    Vad önskar ni er för surf-julklappar från flickvänner, fruar och mammor?
    /sinker

    spray svarade 16 år, 5 månader sedan 15 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • nlc

    Medlem
    27 november, 2007 vid 05:38

    Ett NP Combat 4.5 o ett 5.0 🙂

  • hanko

    Medlem
    27 november, 2007 vid 05:55

    Amaryllo GPS….för nästa säsongs speedsatsning….o så en bra mast till mitt “Nya” T-R segel…å så vind o bra speedsessions förstås…

  • borje

    Medlem
    27 november, 2007 vid 06:48

    SB Flare 99liter! Och en stor säck med vind till nästa år!

  • aronh

    Medlem
    27 november, 2007 vid 15:13

    Ett blåsigt jullov.

  • dr-masse

    Medlem
    27 november, 2007 vid 16:16

    En hjälm till Jesper_B

  • the_novice

    Medlem
    27 november, 2007 vid 16:24

    DaKine cold water mittens till Surfslusken…

  • surfslusken

    Medlem
    27 november, 2007 vid 17:10

    @The_Novice 431016 wrote:

    DaKine cold water mittens till Surfslusken…

    Ähh…mina Gul vantar funkar fint, både på vattnet o till de näst roligaste men kan göra! Behöver väl inte slänga upp bildbevis på de sistnämnda igen va? Blir ju alltid ett sånt liv när den bilden kommer upp, o sånt gillar ju inte jag;)

    Dessutom har ja börjat packa ihop kitet för 2 mån i SA, o där ska man väl inte behöva nåra vantar, inte när man surfar iaf.

  • ola_p

    Medlem
    27 november, 2007 vid 17:23

    @surfslusken 431020 wrote:

    Dessutom har ja börjat packa ihop kitet för 2 mån i SA, o där ska man väl inte behöva nåra vantar, inte när man surfar iaf.

    Skall du verkligen surfa i SA? Jag trodde det fanns annat för dig att göra där…

  • gammelsurfen_

    Medlem
    27 november, 2007 vid 17:41

    en nya varm våtdräkt och ett jävla pissväder så jag får användning för den…. det sistnämnda får jag med all säkerhet sa tomten.

  • oscar

    Medlem
    27 november, 2007 vid 18:53

    200 dagar sidvind och logo…

  • surfslusken

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:15

    @Ola_P 431026 wrote:

    Skall du verkligen surfa i SA? Jag trodde det fanns annat för dig att göra där…

    Typ vad??? Tänkte iofs att ja ska bälja i mej en massa fylligt lokaltproducerat rötjut. Men förutom de o surfa har ja ingen aning om va man sysslar me där nere, har ju aldrig varit där. Så upplys mej gärna!!

  • ola_p

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:43

    Stå på stranden och snacka samt dricka rödvin kommer man väl rätt långt på? Och nån fin flicka bör du väl kunna hitta där?
    Har tyvärr inte varit i SA, så jag har inte stenkoll på vad det finns för annat att göra.

  • andersbq

    Medlem
    27 november, 2007 vid 20:04

    Större brädförråd.

  • lars_k

    Medlem
    27 november, 2007 vid 20:07

    Ge mej en bro mellan GBG och Fredrikshavn tomtejävel.

  • surfslusken

    Medlem
    27 november, 2007 vid 20:15

    @Ola_P 431066 wrote:

    Stå på stranden och snacka samt dricka rödvin kommer man väl rätt långt på? Och nån fin flicka bör du väl kunna hitta där?
    Har tyvärr inte varit i SA, så jag har inte stenkoll på vad det finns för annat att göra.

    Huvudsaken e att man kommer. Sen hur långt, eller var de hamnar e av mindre vikt. Men ja har lovat mej själv att försöka hålla mej borta från donnorna där nere, risken att man annars kommer hem me mer än man åkte ner me e nog överhängande. Hmmm…men sen har man ju den där svagheten för kex…o en panna rödtjut gör en ju inte direkt starkare inför den frestelsen 🙁

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.