Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlskrona trakten imorgon?

  • Karlskrona trakten imorgon?

    Publicerad av nystrom på 17 juli, 2009 vid 22:34

    Det ser ju ut som att det kan bli ok imorrn, men var funkar det bäst på ostlig runt Karlskrona. Man får gå i land på en ö utanför sommarstugan (fågelskydd fram till 15:e juli) i Klakebäck, så jag funderar på att testa där. Hört att det ska gå att köra vid Olsäng? Är någon sugen att haka på, så hör gärna av er på 0709-948351.

    /Johan

    nystrom svarade 14 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • matsb

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 23:38
    nystrom;559922 wrote:
    Det ser ju ut som att det kan bli ok imorrn, men var funkar det bäst på ostlig runt Karlskrona. Man får gå i land på en ö utanför sommarstugan (fågelskydd fram till 15:e juli) i Klakebäck, så jag funderar på att testa där. Hört att det ska gå att köra vid Olsäng? Är någon sugen att haka på, så hör gärna av er på 0709-948351.

    /Johan

    Ostligt är ingen höjdare i karlskrona trakten! ute på hasslö horn så brukar det köras, såg att du kör med kite!

    Intressant med spotet som du nämner Olsäng – vore gott om du vill skriva en rad på http://torhamnsvanner.se, nya spot behövs på denna riktning….:grin::grin:

    hade gott
    mats

  • nystrom

    Medlem
    18 juli, 2009 vid 07:03

    Oki, där är en nudistcamping där jag tror det är i Olsäng, så risken är att det finns vissa bivillkor vid kiting där 😉
    Hasslö låter inte så dumt, tack för tipset.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlskrona trakten imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.