Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite exponering i press

  • wims_lkp

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:16

    jag har en fråga till er på kitesweden eftersom ni också är återförsäljare av crazy-fly. ja köpte min bräda på AIRJAM i england/newquay för 1,5 månad sen, men nu när jag kom hem så såg jag på eran sida att det ingår grab handle. men inte fick jag nått, ett misstag kanske från deras sida. men ännu värra av mig eftersom jag såg erat erbjudande på just den brädan för sent.

  • gogga

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:51
    wims_lkp wrote:
    jag har en fråga till er på kitesweden eftersom ni också är återförsäljare av crazy-fly. ja köpte min bräda på AIRJAM i england/newquay för 1,5 månad sen, men nu när jag kom hem så såg jag på eran sida att det ingår grab handle. men inte fick jag nått, ett misstag kanske från deras sida. men ännu värra av mig eftersom jag såg erat erbjudande på just den brädan för sent.
    …och frågan lyder?
  • wims_lkp

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:58

    frågan lyder

    “men nu när jag kom hem så såg jag på eran sida att det ingår grab handle. men inte fick jag nått, ett misstag kanske från deras sida”

    alltså för att förenkla för vissa. är handtag inkluderat i priset, eller missa dom att skicka me de.

  • kitesweden

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:41
    wims_lkp wrote:
    frågan lyder

    “men nu när jag kom hem så såg jag på eran sida att det ingår grab handle. men inte fick jag nått, ett misstag kanske från deras sida”

    alltså för att förenkla för vissa. är handtag inkluderat i priset, eller missa dom att skicka me de.

    Det ingår Grabhandle, vi har säkert några i lager om du vill köpa ett.
    Antar att du har 2 skruvhål för detta ändamål.

  • wims_lkp

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:46

    de var ju synd att jag missa o kolla de på plats då. men då köper jag från er isåfall närmare vattensäsongen. tack för svaret.

  • matthias

    Medlem
    20 december, 2005 vid 19:19

    fan ska du med grab handle till? sjukt gay!

  • wims_lkp

    Medlem
    20 december, 2005 vid 20:45

    bara för att proffsen som kör pkra inte får ha handle så betyder inte de att de är töntigt att ha handle. jag själv ska använda mitt till att bära brädan me. (va har du ditt till)

  • jonaish

    Medlem
    20 december, 2005 vid 21:08

    tänk så fult det skulle vart på en snowboard,, hahhaaa

    Du, skit i det du lär dig säkert bättre utan:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite exponering i press

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.