Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitecamp i Marocko

  • Kitecamp i Marocko

    Publicerad av chohoo på 6 maj, 2009 vid 11:00

    Yo yo yo! Lite annat koncept på sommarens kitecamp med Chohoo. Vi kör två veckor (v.29 och v.30) i Essaouira med boende i ett Marockanskt pimppalats. Det blir ett testskott med bara frukost och boende för 245 Euro per person och vecka. De som vill kan hänga på kitekurs också. Det finns tio platser per vecka.

    Här ligger erbjudandet http://tinyurl.com/dgp3y5

    trumpeten svarade 14 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • yann

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 12:27

    Shit va sugen jag är men kan tyvärr inte ta semester då. Mintte, vattenpipa, couscous, kameler, vind, vågor, getter som klättrar i träd…

    [youtube_browser]oQev3UoGp2M[/youtube_browser]

  • litease

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 19:25

    Hittade den här gamla tråden. Erbjuder ni några fler veckor? Kan bara efter vecka 30 och framåt… Finns det några andra kiteresor i sommar?

  • trumpeten

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 19:36
    Yann;544679 wrote:
    Shit va sugen jag är men kan tyvärr inte ta semester då. Mintte, vattenpipa, couscous, kameler, vind, vågor, getter som klättrar i träd…

    [youtube_browser]oQev3UoGp2M[/youtube_browser]

    Det är ju evolution, Darwin var rätt ute ändå

  • trumpeten

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 19:38

    Vad jag läste i Johans blogg så är det inställt pga dåligt med intresse men det är nog bäst han svarar själv.

  • mikhogl

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 21:00

    såg ju nice ut. vad körs det mest för storlekar? om man är 80kg blekfet, klarar man sej med 9a som minsta?

  • chohoo

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 21:49

    Stämmer som Viktor sa, vi fick ställa in. Det var förvisso ganska stort intresse, men jag har dessvärre inte råd att chansa längre. Nu blir det kiteskola i Stockholms skärgård för hela slanten. Och så ska det experimenteras mer inför hösten start av kitesafari i skärgården. Sydafrika igen i vinter, men till nästa sommar tänkte jag göra ett nytt försök med Marocko och samma palats.

  • trumpeten

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 21:54

    Synd att det blev inställt, hade gärna sett bilder därifrån, Marocko verkar var the shit.

    Föressten coachar jag Eriksson för fullt 😉 han ska tydligen ner till skärgården och träffa dig vilken dag som helst.
    Se till att du pushar honom hårt när kamerorna rullar, det pallar han 😀

  • chohoo

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 22:29

    Där ser man, så Tim är en polare till dig alltså? Han verkar ju känna halva Kitesverige redan innan elddopet. Men du kan va lugn Vic, han kommer att få slita 🙂

  • trumpeten

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 07:41

    inte Tim, Makrus. Han är så lättlärd så det är löjligt. Lycka till även om du inte behöver det

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitecamp i Marocko

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.