Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kitepsykot i träslöv

  • jesper_b

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 06:44

    Det gäller att se upp – annars är vi de nya Guy, Uffe mfl snabbare än vi tror och utan att vi märker det… Har känt lite såna tendenser hos nära polare nere i V-berg.

    Ser mig stå där med uttunnad 80-talssnebena på nån av Varbergs B-barer drägglandes över de både unga och mindre unga lantislollorna… ska ni med på efterfest?

    /JB

  • styret

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 07:17
    Jesper_B;570258 wrote:
    drägglandes över de både unga och mindre unga lantislollorna…

    Helt plötsligt är det inte ens nära till att Ila är där, han är där redan. Peltorbrillor på!

  • styret

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 07:19
    wrote:
    drägglandes över de både unga och mindre unga lantislollorna…

    Dags att skaffa merca Ila? Peltorbrillor på!

  • gammel-ippa

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 08:20

    på tal om legender så brukar vi/ nyköping/ få besök en gång varje sommaren av Harpo.
    Den “gamle” legenden som red vågorna med 2.5 Ezzy wawe, numera vid riksgränsen.

    Spelade ingen roll när man kom till A-bay det var alltid feeel årstid 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 10:21
    styret;570264 wrote:
    Dags att skaffa merca Ila? Peltorbrillor på!

    Lustigt att du tar upp Peltor brillorna just idag. För dom gav precis upp, för gott tror ja tyvärr:(
    O ja tror de blir svårt o hitta ett par här nere, så ja får nog byta stil. Men nån Merca lär du inte se mej i, inte än på 20år iaf.

  • styret

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 10:57

    merc är ju grymt ju!
    brukar nostalgiskt tänka tillbaka på vår king 230 i SA. Det är ju feta rides

  • jesper_b

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 12:43

    Hm… det var nog inte i första hand Ila jag tänkte på… han är ju rena barnet… eller kanske inte? /JB

  • andreas-f

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 13:28
    styret;570324 wrote:
    merc är ju grymt ju!
    brukar nostalgiskt tänka tillbaka på vår king 230 i SA. Det är ju feta rides

    Apmerca rockar! Tuffast blir det såklart med ett par antilophorn på kylaren istället för mercaloggan.

  • surfslusken

    Medlem
    27 augusti, 2009 vid 05:13
    Jesper_B;570349 wrote:
    Hm… det var nog inte i första hand Ila jag tänkte på… han är ju rena barnet… eller kanske inte? /JB

    Ja ung nog för att kunna va barn till dej o barnbarn till Uffe!
    (De verkar iaf dom små blonda hoppetossorna i Varberg tro;) )

  • jason66

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 14:58

    idag träffade jag på detta psyko igen, vill ni se spektaklet så åk genast ner till träslöv, har ni tur så är han kvar, titta och förundras över denna man, he he, vilken dåre.

  • sinker

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 16:09

    Nej, hörrni nu är det dags att avsluta trakasserierna! DET RÄCKER NU.

    Jag seglade också i Lejet idag och döm om min förvåning när jag ser Guy snällt och försiktigt segla fram till en vindsurfare som var helt utmattad efter både en och två tvättmaskiner och frågade om allt var ok. Respekt!

    Dessutom mötte/passerade jag honom minst 10 ggr idag och varje gång var det med ett smile på läpparna, höjd drake och med god marginal. Och då ska vi komma ihåg att det var säkert 50 pers på vattnet idag.

    Jag hoppas detta är det sista inlägget i denna tråd så att den får avsluta på ett positivt sätt. Om nån har problem med någon så föreslår jag att man löser det på stranden och inte här. OK?

    /sinker

  • jason66

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 16:44
    Sinker;571290 wrote:
    Nej, hörrni nu är det dags att avsluta trakasserierna! DET RÄCKER NU.

    Jag seglade också i Lejet idag och döm om min förvåning när jag ser Guy snällt och försiktigt segla fram till en vindsurfare som var helt utmattad efter både en och två tvättmaskiner och frågade om allt var ok. Respekt!

    Dessutom mötte/passerade jag honom minst 10 ggr idag och varje gång var det med ett smile på läpparna, höjd drake och med god marginal. Och då ska vi komma ihåg att det var säkert 50 pers på vattnet idag.

    Jag hoppas detta är det sista inlägget i denna tråd så att den får avsluta på ett positivt sätt. Om nån har problem med någon så föreslår jag att man löser det på stranden och inte här. OK?

    /sinker

    mig log han då inte mot, så är det med de.

  • haze

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 20:08

    Gött att höra Sinker!

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kitepsykot i träslöv

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.