Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare i sjönöd utanför öland

  • jonaish

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 18:37

    @Eddie 398569 wrote:

    Nä jag hörde om den historian också. Verkligen skittaskigt att de körde igen när de såg att det var du.
    Synd… jag menar tur att din morbror puttrade förbi i sin fiskesnipa.

    Grisviruset PRRS har nu spridit sig till Eddie, på bondgården utanför Malmö!

    Det finns inget botemedel på de snabbt spridande viruset, det ända man kan göra är att avliva grisen Eddie! R.I.P.

  • gadget

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 19:56

    Fan va hardcore! 🙂
    Kanske inte så smart dock!

  • r1k

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 10:29
    tetras;398429 wrote:
    Ingen våtdräkt kl22:00 på kvällen i Östersjön och frånlandsvind, kan inte vara något annat än någon som inte har någon ”koll” över huvud taget. Men även en idiot får alla andra att lida.

    Sluta hacka på det här citatet. Lät som en poetisk dikt i mina öron. Är också trött på alla utan koll. Skadar bara sporten.

  • luuddee

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 11:11

    vafaen de e ju de som gör kite så himla spännande.. klart bäst att efter ett gäng öl en fin sommarkväll bege sig ut och köra ett kvällspass. e det varmt i vattnet vill man fan iten ha våtdräkt.. och offshore e faktiskt riktigt gött.. platt o fint..

  • budokai

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 11:22

    Ge ett bidrag; http://www.ssrs.se/

  • mejrum

    Medlem
    25 juli, 2007 vid 09:54

    joo, han på fårö – en kompis till min storebror, som bodde hos oss.. hans flickvän ringde sjöräddningen, men det var egentligen aldrig någon fara. Han släppte kiten o kunde själv simma in till en udde (norsholmen), kiten hittades senare av en lokalbo. I allmänhet dumt att ta sig vatten över huvudet!

  • backe

    Medlem
    27 juli, 2007 vid 12:49

    @mejrum 400026 wrote:

    joo, han på fårö – en kompis till min storebror, som bodde hos oss.. hans flickvän ringde sjöräddningen, men det var egentligen aldrig någon fara. Han släppte kiten o kunde själv simma in till en udde (norsholmen), kiten hittades senare av en lokalbo. I allmänhet dumt att ta sig vatten över huvudet!

    If you´re gonna be dumb you gotta be tough gäller tydligen fortfarande…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare i sjönöd utanför öland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.