Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesurfing i varberg

  • kitesurfing i varberg

    Publicerad av amy på 4 juni, 2009 vid 14:36

    hej!
    jag och en kompis har bokat en nybörjarkurs i kitesurfing i apelviken i sommar. men när vi ringde till surfers och pratade med dem, så ville de ha betalt i kontanter. är det svart? är man försäkrad då? :confused2:
    någon som har tagit kursen förut, kan ni berätta lite om hur det är? både om hur ni tycker att systemet fungerar och själva kiteupplevelsen.
    tack på förhand!

    skotten svarade 14 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gonzo

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 15:00

    du kan va lugn. det är nog för att ni kommer hålla till nere i björkäng i ett hus och dom har ingen kortläsare där. nicklas och håkan kommer ta väl hand om er. hoppas ni får en kurs med bra vind, ha kul och lycka till

  • loppan

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 17:32
    Amy;551010 wrote:
    hej!
    jag och en kompis har bokat en nybörjarkurs i kitesurfing i apelviken i sommar. men när vi ringde till surfers och pratade med dem, så ville de ha betalt i kontanter. är det svart? är man försäkrad då? :confused2:
    någon som har tagit kursen förut, kan ni berätta lite om hur det är? både om hur ni tycker att systemet fungerar och själva kiteupplevelsen.
    tack på förhand!

    Jag har själv gått min kurs där och e mer än super nöjd. dom e skit gryma och du lär dig mycke. du behöver inte vara rädd för att betala kontant, det e för att dom inte kan ta kort.

    // Jonas

  • skotten

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 17:42

    Its pretty much the norm, you go to the beach, and pay when you are happy, that way the instructors dont need to be accountants chasing up the cash after lessons. I know the instructors up there and they would never do anything dodgy.. Håkan is one of the nicest most honest dudes I know.

  • pepa

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 19:18

    Självklart är ni försäkrade! Och ni kommer bli sjukt nöjda med kursen. 🙂

  • amy

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 12:13

    Tack för alla svar! Jag har hört att Varberg Klubb ska vara störst i Sverige, och min morbror var där och tog en kurs i windsurf för några år sen. Och han åker fortf dit och surfar med sina kompisar varje år. Tyckte bara det var lite konstigt med kontanter för han fick sätta in pengarna i nåt konto. Men nu vet jag! Det kommer bli en grymt bra sommar. Vi ses på stranden då! 😀

  • skotten

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 16:46

    VSK forever : )

    surferlove, see you out there soon… but if its in varberg, I will probably be hungover

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesurfing i varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.