• Knäveck?

    Publicerad av virena på 22 augusti, 2007 vid 10:57

    Nån mer som lyckats få en överansträgning i knävecken? Kom efter förra onsdagen och sen var jag väl inte så snäll mot dem i helgen:frown:. Testade att cykla lite idag för att få lite blodgenomströmning men det blev värre. Nån som har nåt tips på övningar eller liknande för att inte bli stillasittande. Drar ju till Spanien imorn för en veckas klättring. Kan knapp gå som det är just nu.

    nundy svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sourra

    Medlem
    22 augusti, 2007 vid 11:06

    @Virena 407674 wrote:

    Nån mer som lyckats få en överansträgning i knävecken? Kom efter förra onsdagen och sen var jag väl inte så snäll mot dem i helgen:frown:. Testade att cykla lite idag för att få lite blodgenomströmning men det blev värre. Nån som har nåt tips på övningar eller liknande för att inte bli stillasittande. Drar ju till Spanien imorn för en veckas klättring. Kan knapp gå som det är just nu.

    Du är ju helt störd quinna, hur lyckas du? Är det bak på muskeln eller är det själva senorna? Nån dags vila och sen promenad varvat med försiktig stretching (inte töjning) har jag nåt svagt minne av från bollsparkardagarna.

  • virena

    Medlem
    22 augusti, 2007 vid 18:35

    @sourra 407678 wrote:

    Du är ju helt störd quinna, hur lyckas du? Är det bak på muskeln eller är det själva senorna? Nån dags vila och sen promenad varvat med försiktig stretching (inte töjning) har jag nåt svagt minne av från bollsparkardagarna.

    Vet inte riktigt vad det är. Kändes först som musklerna, men nu mer som senorna eller fästena från både vader och baksidan lår. Ja, ja det går väl över som allt annat.

  • nundy

    Medlem
    22 augusti, 2007 vid 21:30

    Då får vi dra upp ett gammalt citat från surfbasse:
    -“voltaren vila voltaren vila voltaren å vila det e det ända som hjälper du får låsa fast cyckeln slänga nyckeln sälja dina klätterskor och kapa linorna till kiten tillsvidare annars kommer du ha ont jävligt länge och det e inte nyttigt för musklerna och lederna”

  • virena

    Medlem
    22 augusti, 2007 vid 22:03

    Är det sant, har han sagt så:confused2: Han som skall bli pappa till mina naizone småkvadratare. Får nog ansöka om ensamvårdnad direkt ser jag här.

  • nundy

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 11:47

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.