Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvarglömd Simmer 4.2 Dalen 100525

  • Kvarglömd Simmer 4.2 Dalen 100525

    Publicerad av perkele på 25 maj, 2010 vid 15:36

    Hejja trevliga dig som parka bredvid mig i ösregnet, du glömde ett segel i paniken, jag har det. PMa så löser vi det på nån vänster.

    T

    sebbe svarade 13 år, 12 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • surfslusken

    Medlem
    25 maj, 2010 vid 17:42

    Cris på Surfers saknar de!!! Han va HELT övertygad om att nån snattat den, känns bra att man hade rätt när man vägrade tro att de va sant!!! Ring/majla han på surfers!

  • chrizz

    Medlem
    25 maj, 2010 vid 18:57

    Hello!

    Bra att du hade seglet!! Var lite rädd att någon snott de ett tag där, men brukar ju aldrig hända här på hemmaplan. Drog iväg en sväng för att få täckning på mobilen o sen var det borta haha.. Men återigen, skönt att någon tog hand om det!! Du får gärna maila över ditt nummer till mig på min mail: chris@surfers.se

    Tack på förhand!

    Mvh Chris

  • perkele

    Medlem
    25 maj, 2010 vid 20:00
    Chrizz;613649 wrote:
    Hello!

    Bra att du hade seglet!! Var lite rädd att någon snott de ett tag där, men brukar ju aldrig hända här på hemmaplan. Drog iväg en sväng för att få täckning på mobilen o sen var det borta haha.. Men återigen, skönt att någon tog hand om det!! Du får gärna maila över ditt nummer till mig på min mail: chris@surfers.se

    Tack på förhand!

    Mvh Chris

    UgotMejl
    Relativt safe i Skåneland trots allt.

    =]

  • charlieb

    Medlem
    25 maj, 2010 vid 20:00

    Ett Simmer kanske inte är så hett när allt kommer omkring?

    Gott att höra att surfarna inte knycker av varandra, det finns hopp om mänskligheten.

    C

  • emilvikingstrand

    Medlem
    26 maj, 2010 vid 05:57
    charlieb;613657 wrote:
    ett simmer kanske inte är så hett när allt kommer omkring?

    Gott att höra att surfarna inte knycker av varandra, det finns hopp om mänskligheten.

    C

    ha ha ha

  • sebbe

    Medlem
    26 maj, 2010 vid 18:58

    Perkele,

    Jag kan ta upp det till chris i helgen om ni vill, ska upp ditt då.
    Ring mig om du vill så kan vi lösa det.
    0707 293133

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvarglömd Simmer 4.2 Dalen 100525

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.