Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läkare i gbg?

  • Läkare i gbg?

    Publicerad av virena på 10 september, 2007 vid 21:09

    Tjohopp:laugh:!

    Är det nån som vet nån schysst läkare i gbg med kort väntetid. Måste typ in imorn eller nåt och kolla mina ben, vader/baksidanlår som har gjort konstigt ont i 4veckor:mad: 😡 :mad:. Jag åker om tre veckor och det hade ju varit skönt om man kunde gå någorluna normalt innan man ger sig ut på klätter- och kiteäventyr. Är inte så sugen på att gå till nån vårdcentral och få en burk voltaren och vila som recept då de oftast inte har en aning om vad det handlar om egentligen.

    Tack på förhand/Virre

    fesen svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    11 september, 2007 vid 09:29

    Kolla med Carlanderska i Götet. Dom är halvprivata, har kortare väntetider och är inte rädda för att ge remisser omgående om det skulle behövas.
    Lycka till!

  • virena

    Medlem
    11 september, 2007 vid 09:59

    @above_the_law 413732 wrote:

    Kolla med Carlanderska i Götet. Dom är halvprivata, har kortare väntetider och är inte rädda för att ge remisser omgående om det skulle behövas.
    Lycka till!

    Tack för hjälpen, Ringde IFK kliniken på Carlanderska i morse, väntetid och 1000spänn för att typ skriva ut ett voltaren recept:frown:. Gick till axess akuten istället och frågade om det ens var nödvändigt att träffa en läkare som bara skriver ut voltaren ändå. Hon höll med, så nu får jag väl knapra piller, pilla mig i naveln och ja, vet inte riktigt vad mer:frown: Fasen det e nu man önskar att man inte slutat spela fotboll, då man hade tillgången till massa grymma skadebehandlare.

  • fesen

    Medlem
    11 september, 2007 vid 13:14

    @Virena 413739 wrote:

    Tack för hjälpen, Ringde IFK kliniken på Carlanderska i morse, väntetid och 1000spänn för att typ skriva ut ett voltaren recept:frown:. Gick till axess akuten istället och frågade om det ens var nödvändigt att träffa en läkare som bara skriver ut voltaren ändå. Hon höll med, så nu får jag väl knapra piller, pilla mig i naveln och ja, vet inte riktigt vad mer:frown: Fasen det e nu man önskar att man inte slutat spela fotboll, då man hade tillgången till massa grymma skadebehandlare.

    Du kan ju alltid leta hål! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läkare i gbg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.