Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing långboard +rigg

  • ola-h

    Medlem
    27 mars, 2002 vid 19:57

    Fanatic gjorde en sådan vindsurfingbräda för et par år sedan, 290 och rätt tunn men med mycket bottenkurva och långboardoutline. En kompis (Jonas) har en och de rider småvågor bra, men är lite seg. Jag tror Fish-brädorna (Starboard) är bättre om det är ridig av seg vågor man är ute efter.

  • storm

    Medlem
    27 mars, 2002 vid 20:25

    Jodå (du menar väl en sådan med hjul)
    Jg har testat det. Och det är sketroligt, men lite för farligt för min del. Man vill ju inte precis få ett kastfall. Men fort går det och man kan göra alla möjliga trix.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 mars, 2002 vid 21:20

    fan va soft dags att köpa långboard!

  • ian

    Medlem
    27 mars, 2002 vid 21:46

    ta det försiktigt bara, verkar dubbelfluff-farligt

  • fredrik-b

    Medlem
    28 mars, 2002 vid 18:08

    Om det är en sk8board variant (longboard) så har jag kört det i två år. skruva ett litet hål långt fram och skruva dit mastfoten, och ett litet segel, jag brukar köra 3.3 NP Core på det och det är perfekt. Behöver bara någon sekundmeter för att få upp fart, testade en gång att köra 4.5 i mycket vind och det var TOKIGT va fort det går, mkt farligt med för den delen, men det som inte dödar härdar lr hur?..=)…perfekt att träna gippar och duckjibes mm med longboard och segel…Rippa järnet!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing långboard +rigg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.