Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

  • Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

    Publicerad av johan_m på 27 september, 2005 vid 06:34

    Det ser ju riktigt bra ut just nu om man bortser från att solen inte skiner, jag satsar på att vara nere till 12 om vinden håller i sig.

    Några fler som skall ut?

    anonym-anvandare svarade 18 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 96 Svar
  • 96 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 september, 2005 vid 06:48

    Hej!
    Jag åker nu kl 09.00 och surfar till 14.00.

    Tomas

  • jakob_s

    Medlem
    27 september, 2005 vid 07:21

    åker nu 9:30

  • simme

    Medlem
    27 september, 2005 vid 07:23

    jag och mats kommer dit vid ett. Jävla redovisning på förmiddan, men vinden håller nog i sig till kvällen får vi hoppas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 september, 2005 vid 07:41

    Ser ut som att det blir ett litet gäng.. Vi ses där nere

  • johan_m

    Medlem
    27 september, 2005 vid 07:42

    det var alltså jag som var anonym

  • johan_m

    Medlem
    27 september, 2005 vid 14:37

    Jorå lillis levererade hyfsade vågor men ganska så byig vind. här är några bilder från dagens session. Det är simme och mats som surfar..

  • johan_m

    Medlem
    27 september, 2005 vid 14:38

    .

  • johan_m

    Medlem
    27 september, 2005 vid 14:38

    ..

  • drx

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:06

    schyssta bilder! kolla in ftp://ftp.steffo.nu/incoming/ ladda ned umeasurf.mov 189 mb.. /ALF

  • simme

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:13

    Trevliga bilder johan. Det var riktigt roligt idag. Kallt var det inte heller även om det kan se ut så på bilderna. Dagens höjdpunk var när jag låg strax bakom forza och han drog iväg årets kastfall från en och en halv meters höjd grin.gif grin.gif
    Lika kul var det inte när jag fastnade vid brytet ute vid lilla ön och blev rejält spolad.
    Ännu en härlig dag alltså från detta underbara spot!

  • drx

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:19

    jaså, ön skördade ännu ett offer? =) Var det lika grymma vågor där som sist vi körde? Du behövde väl iaf inte simma in som vissa andra ? wink.gif

  • jakob_s

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:21

    Samma tid imorgon för mig.
    lär dra kl 9-10 typ.

    “prognos 9-13ms på fm och 7-11 em..”

    Men senaste veckorna har dom ju nästan alltid skruvat upp dags prognoserna ju närmre det går.

    Onsdag var ju bara en 4-8 i morse nu är den 9-13..
    Så bli inte förvånad om ni ser en 10-14ms eller 11-15ms när ni startar datorn och går in på SMHI båtvädret imorgon smile.gif

    Ses på Vattnet!

  • johan_m

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:23

    Får se om det blir nånting i morrn då. Har föreläsning som jag borde gå på mellan 9-11 men efter det så kanske jag kommer ner om det ser ut att blåsa.

  • drx

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:24

    Ahhh.. har tenta 9-15 frown.gif frown.gif frown.gif

  • jakob_s

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:39

    Så du drog en sväng till Tahiti Simon wink.gif

    Drog aldrig ut dit idag.. än mindre drog jag till yttre..

    Skulle Faan Fixa nått 100%igt vatten och stötsäkert “fodral” till kamera och videokamera och landsätta nån på minsta hällan eller mellan hällan.
    Utanför minsta hällan är det ju också ett Rev som det bryter vasst över när det blir lite större)

    Skulle bli betydligt bättre foto vinkel att porträtera lillis ifrån än vad det blir från udden..

    PS. Att lägga kameran i Ett par fryspåsar, lite vaddering av nått slag, en glasslåda och en ryggsäck måste ju räcka ?! DS

Sida 1 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.