Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

  • drx

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:01

    Mer coola vågor från lillis..

  • drx

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:04

    ..

  • drx

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:07

    en till..

  • johan_m

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:29

    Ja det kan ju vara värt att prova laxviken, du har ingen karta vart det är för jag hittar det inte. Annars så kanske bettnessand kan vara något?

  • drx

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:38

    Det är bara att fortsätta vägen från E4an och istället för svänga höger in mot lillis kör man vidare några km och svänger där det står en skylt laxviken /ALF

  • jakob_s

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:53

    Bettnes har nog lite fel botten för att surfas när det blir stort. Det blir 2m djupt 50meter ut.. men sen blir det djupt för snabbt, 5-7-10-15 meter. så strand brytet där blir nog lite för brutalt..
    På V funkar nog bettnes..Om inte vinden får för sig att lyfter över landryggen ?

  • johan_m

    Medlem
    29 september, 2005 vid 15:53

    Okej. Kan ju vara kul att prova nåt nytt ställe. är ju värt en koll iaf.

  • jakob_s

    Medlem
    29 september, 2005 vid 16:09

    Vi kan ju kolla vad som verkar bättre på lördagen.. Lillis eller Laxviken..dom är ju som sagt bara några km ifrån varandra.

    Ön i bakrunden på 2 av bilderna är ön man ser från lillis i SO

    Laxviken1_jpg.jpg

    Laxviken2_jpg.jpg

    Laxviken3_jpg.jpg

    Bild Cred till Salusand soulsurfers..

    PS Känns som att vi kanske är lite självsäkra på vind på lördag..Det kan komma att straffa oss DS

  • simme

    Medlem
    29 september, 2005 vid 20:42

    tycker verkligen vi provar laxviken på lördag. Jag och Mats var och rekade där igår. Tyvär dog vinden när vi riggat. MEN vilka fina vågor. Längre avstånd och helt slätt mellan dom.

    Självklart kunde vi inte hålla oss från att i alla fall gå ut och “prova” lite. Mats vinglade iväg med noll tryck i seglet, klarade mirakulöst slaget och parerade sig elegant in igen. Sen var han nöjd. Jag kom inte ens upp på min 91:a…

    Men jag provade på lite vågsurf istället (kom inte upp då heller) men vågorna var verkligen fina.
    Bifogar lite bilder från spektaklet

    Laxviken lördag!

  • simme

    Medlem
    29 september, 2005 vid 20:43

    kolla vågorna!

  • simme

    Medlem
    29 september, 2005 vid 20:51

    en till

  • simme

    Medlem
    29 september, 2005 vid 20:52

    !!!

  • simme

    Medlem
    29 september, 2005 vid 20:53

    !!!!

  • simme

    Medlem
    29 september, 2005 vid 20:57

    fan, mina bilder blev lite (bara lite shocked.gif) stora. ledsen för det. Men vågorna ses ju tydligare då wink.gif

    vet inte ens hur man tar bort dom… går det? confused.gif

  • rabbit

    Medlem
    29 september, 2005 vid 22:05

    Hur är botten i laxviken då? Stenar ibland bryten?

Sida 3 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.