Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag, kite i GBG eller varberg?

  • zo0

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 22:14

    @n.ol 405517 wrote:

    Tjena Mittbena,

    Ska hänga i Göteborg med omnejd i helgen. var är bäst att köra kitesurfing? Åker mer än gärna till Varberg om det är bra?????

    Windfinder säger typ 10-13 Knop WSW på lördag i Halmstad och 15 WSW i GBG.

    Funkar det i Apelviken? Eller ska man dra till Askimsbadet (Blir mulet :))? Någon annan som ska ut så man slipper vara själv på vattnet? Vi behöver inte hålla hand å så, men jag känner ingen där nere som kör kite :frown:

    /Niklas

    Ser väll ut att bli Apelviken..

  • n-ol

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 12:06

    Fett! Vilken tid drar ni ut på vattnet?
    Finns det några GPS koordinater att mata navigatorn med eller är det lätt att hitta till någon gata i närheten?

  • n-ol

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 12:08

    Ska ni fortsätta kitehångla i helgen eller kan ni hålla er ifrån varandra tror ni :)? Vad tror ni det blir om era drakar parar sej med min Foil? Superhybriddunderdrake!

  • surfbasse

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 14:00

    @n.ol 406009 wrote:

    Ska ni fortsätta kitehångla i helgen eller kan ni hålla er ifrån varandra tror ni :)? Vad tror ni det blir om era drakar parar sej med min Foil? Superhybriddunderdrake!

    det blir en naizone röd å grön med vita fräknar skulle gissa på 4-5 kvm:laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag, kite i GBG eller varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.