Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra i morgon torsdag?

  • wibban

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 13:52

    Det blir nog bra i Lundåkra tidigt på morgonen imorgon. Ska kolla ikväll och verkar det fortfarande lovande så drar jag och en kompis dit innan 8. Jag kan bara stanna till halv 10 då pga jobb.
    /Wib

  • marcel_101

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 15:07

    jag kan ju tyvärr inte imorrn jobbar hela dagen sen avdelningsmöte och skit, men på fredag då jevlar =)

  • larzonov

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 16:18

    Satt just o funderade på om man skulle rycka upp sig tidigt o köra en session innan jobbet imorrn.. Hur dax är det ljust? 7:30 typ eller? Isåfall försöker jag oxå ta mig ut innan 8.

  • wibban

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:16

    Det funkar 7.30 även om det är lite småskumt då. Vi ska oxå försöka vara där runt den tiden.
    /Wib

  • larzonov

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:29
    Wibban wrote:
    Det funkar 7.30 även om det är lite småskumt då. Vi ska oxå försöka vara där runt den tiden.
    /Wib
    Gött! Siktar på 7:30, tar ju en stund o rigga o få på sig pyamasen oxå.. Hör gärna av dig om det inte blir nått.. Lite lurigt att flyga helt själv när man e morgontrött…

    /Andreas 0702-956030

  • wibban

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:32
    larzonov wrote:
    Wibban wrote:
    Det funkar 7.30 även om det är lite småskumt då. Vi ska oxå försöka vara där runt den tiden.
    /Wib
    Gött! Siktar på 7:30, tar ju en stund o rigga o få på sig pyamasen oxå.. Hör gärna av dig om det inte blir nått.. Lite lurigt att flyga helt själv när man e morgontrött…

    /Andreas 0702-956030
    Jag skriver in ditt nummer i luren nu.
    Ringer när jag är på väg. Är du osäker slå mig en pling på morgonen. Jag är uppe kvart i 7.

    Magnus 0733-451195

  • larzonov

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:43
    Wibban wrote:
    larzonov wrote:
    Wibban wrote:
    Det funkar 7.30 även om det är lite småskumt då. Vi ska oxå försöka vara där runt den tiden.
    /Wib
    Gött! Siktar på 7:30, tar ju en stund o rigga o få på sig pyamasen oxå.. Hör gärna av dig om det inte blir nått.. Lite lurigt att flyga helt själv när man e morgontrött…

    /Andreas 0702-956030
    Jag skriver in ditt nummer i luren nu.
    Ringer när jag är på väg. Är du osäker slå mig en pling på morgonen. Jag är uppe kvart i 7.

    Magnus 0733-451195
    Blir fina fisken det :tongue: Är nog uppe mer eller mindre kl 6, är så grymmt sölig på morgonen…

  • larssa

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 21:14

    Men hallå eller!
    Är det ingen som skall ut i normal tid typ 11 eller så? Har en del att göra på morgonen..

  • kamikazekiteren

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 05:00

    carro kommer kl13.00, om jag inte får henne ned til ljunghusen. möiljikt jag kommer til lundåkra om jag inte hittar nogon i ljunghusen

  • mjersen

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 07:31

    nån som har rapport från LA?? sugen på att dra dit snart,

  • carroe

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 07:57

    blåser bra här i helsingborg iaf! frågan är hur länge det håller i sej…

  • mjersen

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 08:11

    ok! jag rullar bort till LA nu i alla fall, kommer nog bli najs där.

  • gh0st

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 08:11

    Tror det kommer att hålla i sig. Jag vill ut!!

  • larssa

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 08:40

    Ändrade planer!
    Drar ner till Hundbadet vid Råå med Roger kl:12 om det är nån annan som vill med.

  • carroe

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 08:41
    gh0st wrote:
    Tror det kommer att hålla i sig. Jag vill ut!!

    hur länge jobbar du då..?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra i morgon torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.