Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui – feb dela boende

  • frippe75

    Medlem
    4 december, 2009 vid 02:51

    Är också lite på jakt efter att hitta ett delat boende men bara för dryga 2 veckor. Antingen 30:e Jan -> 14 Feb eller 18 Feb -> 5:e Mars… Men det är fortfarande rätt osäkert…. Annars har jag ett alternativ på 3rummare nära Paia för typ $100 natten som funkar att dela på.

  • superkassen

    Medlem
    4 december, 2009 vid 09:48

    Tjena,

    har du ställe som är ledigt i Paia och som du kan rekommendera?

    Jag har varit i kontakt med mauivacationadvisors.com och de har inget under $125+tax i Mars då vi ska dit.

    frippe75;590997 wrote:
    Är också lite på jakt efter att hitta ett delat boende men bara för dryga 2 veckor. Antingen 30:e Jan -> 14 Feb eller 18 Feb -> 5:e Mars… Men det är fortfarande rätt osäkert…. Annars har jag ett alternativ på 3rummare nära Paia för typ $100 natten som funkar att dela på.
  • douglas-l

    Medlem
    5 december, 2009 vid 18:36

    …bor här i feb, har en säng över, eller del i säng…eller vänta föresten, vi får nog ställa in en extra säng om du inte är en extremt het dam! 😉
    http://www.mauivacationadvisors.com/properties/prop_seaview_studio.html

  • frippe75

    Medlem
    6 december, 2009 vid 08:29

    Någon het dam är jag inte och av att dömma av ditt kort så inte du heller. I demand my own bed. Mer seriöst så hade jag tänkt försöka komma lite närmare Paia. Helst bo i Paia. Måste nu bara övertyga jobbet om konferensen i SF först.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui – feb dela boende

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.