Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui till hösten…

  • Maui till hösten…

    Publicerad av flash på 29 juni, 2005 vid 09:36

    Hej !

    Tänkte kolla om det är några fler svenskar på väg till Maui i höst? Vi är fyra stycken som drar dit mellan 5 okt – 16 nov. Finns det någon eller några som är sugna på att hänga på är det bara att slå mig en pling. Hade varit kul med ett ännu större svenskgäng i vågorna cool.gif. Läge att passa på nu när dollarn fortfarande är överkomlig (frågan är hur lång tid det tar innan den passerar 8kr-strecket crazy.gif).

    mvh
    Martin
    martinmagnusson77@hotmail.com
    Tel. 035-212531 alt 0707-475037

    anonym-anvandare svarade 18 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 juni, 2005 vid 11:06

    Jag kan vara intresserad om det inte utarmar min ekonomi. Hade du tänkt dig 2 veckor eller?

  • flash

    Medlem
    29 juni, 2005 vid 20:51

    Vi kommer att vara där i 6 veckor. Två kommer att droppa av efter 4 veckor. Är du sugen så är det som sagt bara att haka på. Hur länge du stannar avgör du såklart själv… smile.gif

    mvh
    Martin

  • donpedro

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 21:52

    Fan ja e så sjukt sugen på att hänga med. Det enda som sätter lite käppar i julet just nu är den ekonomiska biten. Vet ni ungefär va de kommer att gå på eller?

  • flash

    Medlem
    2 juli, 2005 vid 07:06

    Hola DonPedro !

    Vad notan stannar på beror ju så klart mycket på en själv. Vi kommer så klart att försöka hålla våra utgifter nere så mycket som möjligt men det går ju inte att komma ifrån att det lätt kan börja dra iväg om man börjar shoppa loss bland surfprylarna (även om de kan vara ruggigt billiga smile.gif).
    Räkna med mellan 9-10000:- för flygbiljetten. Vi pyntade 9700:- i tisdags. Boende hoppas vi kunna lösa för runt 3500-5000 per person lite beroende på vilken standard gänget vill ha. Jag skulle tro att om det är möjligt att lösa resa, boende och bil för runt 20-25000:-. Det är såklart en del pengar men då hamnar man också i paradiset… cool.gif

    Hade varit kul om du var sugen på att haka på….

    Mvh
    Martin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 augusti, 2005 vid 06:10

    Tjena Gubbar

    Beger mig för första gången till maui, reser i början på sept. Har Ni ngt tips på boende, bilhyra??

    Vh
    Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui till hösten…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.