Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mauirapport -vilket satans flyt!

Taggad: , ,

  • ludde_l

    Medlem
    28 april, 2009 vid 11:04

    Kanske en Ola_H custom, eller en Svenne!

  • gurra1978

    Medlem
    28 april, 2009 vid 13:10

    Varför inte Ola H baklänges Halo. Det låter coolt. Eller H_Ola. Ska bli intressant att se utvecklingen framöver.

    Ola, borde du inte laddad en aerial på den där vågen istället 😉

  • ola-h

    Medlem
    28 april, 2009 vid 13:32

    Jo, lite feltajmat från början. Jag gillar inte att komma in flackt på läppen, så jag skulle behövt vara någon halvsekund senare = 5 meter längre ned för att få den där sköna “komma underifrån läppträffen” Nästa gång…

  • ola-h

    Medlem
    28 april, 2009 vid 13:51

    Lite mer åt det här hållet:

    _Z0D9035.jpg

    _Z0D9036.jpg

    …som dock resulterade i bad. Fan, det där var inte bra för abstinensen. Nu längtar jag tillbaka. Kör hårt på plats Jeppe.

  • rrd

    Medlem
    28 april, 2009 vid 14:29
    philippos;543308 wrote:
    HOT börjar med brädor?

    Är det ett Hot eller löfte?

    För övrigt så verkar det komma vind i slutet av helgen o början av nästa vecka om man gör en optimistisk bedömning

  • philippos

    Medlem
    28 april, 2009 vid 16:31
    Ola H.;543313 wrote:
    Det tror jag inte. Eller?

    Aaah, då måste det vara HOT. Du brukar ju ligga minst en årgång före vad som precis kommit ut på marknaden. 😉

  • rrd

    Medlem
    28 april, 2009 vid 17:26
    gurra1978;543349 wrote:
    Varför inte Ola H baklänges Halo. Det låter coolt. 😉

    Kanske lite för religiöst…

  • gurra1978

    Medlem
    28 april, 2009 vid 18:20
    RRD;543389 wrote:
    Kanske lite för religiöst…

    Vindsurfing är väl en religion?

    Vind i slutet på veckan säger du? Jag ser vind och vågor redan på torsdag. Har du lämnat Varberg någongång för att segla RRD eller är Norra Näs så långt du kan sträcka dig 😉

  • rrd

    Medlem
    28 april, 2009 vid 19:00

    Surf är väl en livsåskådning, men gloriakoppling?

    Ja det finns alltid vind nånstans. Men vågor o vind på ett lagom avstånd på torsdag?

    Annars är det Klittis som ger fina förhållanden och lockar nuförtiden.

  • philippos

    Medlem
    28 april, 2009 vid 19:02
    gurra1978;543401 wrote:
    Har du lämnat Varberg någongång…

    Ha ha, snacka om upplyst. Undrar var det kom ifrån?

  • arnout

    Medlem
    28 april, 2009 vid 19:02
    Johan_GBG;542842 wrote:
    Mera bilder. Mera bilder. Mera bilder. Mera bilder. Mera bilder. Mera bilder. Mera bilder.

    Jag har tyvärr ingen action bilder från Maui, men hoppas denna från i fredags från min local spot längs nor-cal kusten kan ge lite glädje. Vi hade en fin-fin sydswell med tyvärr lite för västlig vind (vilket gör att det blev lite mera side-on iställer för side) iställer för vnv, men ändå kallas bra. Vattnet va bara en “balmy 49F”….

    ps: det är inte jag på bilden…. jag lyckas alltid åka hem innan fotografen vaknar….

  • jesper_b

    Medlem
    29 april, 2009 vid 09:17

    Phillipos gissar grymmerätt men ändå lite fel. Jag snackade om surf inte vindsurf, om det nu ska vara så noga. Det här distributionsmötet jag är på är så löjligt coolt för på nåt sätt känns det som en massa cirklar sluts. Jag försöker bli bättre surfare och framför allt gå ner lite i brädstorlek, jag bygger ett surfskjul hemma på tomten som kommer bestå av två delar, den ena en lite vindsurfbutik med mest hotsailsmauiprylar och den andra en riktig shapeverkstad för i första hand surfbrädor (utan rigg).

    Så kommer hotsails och totalt överaskar oss alla med en otroligt fin linje surfbrädor. Små fishar till grymma longboards….. Kan väl uppfattas som helt vansinnigt knäppt. Från vindurfingsegel till surf? Men om man tänker till lite längre, och framför allt hör storryn bakom satsningen så blir det så otroligt logiskt. Dessutom; plötsligt blir de två delarna i mitt skjul en helhet. Hotsailsmaui och Hotsurfmaui är bara två varianter på samma tema: Ha så löjligt kul det bara går i vågorna! /JB

  • jesper_b

    Medlem
    29 april, 2009 vid 09:19

    Fasen bilderna kom inte med:

  • jesper_b

    Medlem
    29 april, 2009 vid 09:20

    Lite kortare:

  • jesper_b

    Medlem
    29 april, 2009 vid 09:23

    Nån till bild:

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mauirapport -vilket satans flyt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.