Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mjukporr och vindsurfing?

  • Mjukporr och vindsurfing?

    Publicerad av andersbq på 14 februari, 2012 vid 11:01

    Idag, februari 2012, så får jag för femtielftegången i min facebook-feed en sån där post med en pin-uppa från Windsurfjournal.com. Jag trodde det var nån slags SPAM men icke, när jag klickade på länken https://www.facebook.com/windsurfjournal/posts/218004744963184
    Så visar det sig att de tycker att det ska vara lite naket..
    Alltså jag har inget emot snygga tjejer men vad f.n har det med vindsurfing att göra?
    Grrr..

    Om ni håller med mig, skriv vad ni tycker på deras facebook!

    tsss svarade 12 år, 2 månader sedan 16 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • tbsurf

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 11:25

    Bra där bq, är tyvärr inte kvar på fb så du får min tumme upp här istället 🙂

  • mick

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 12:44

    Bra, Anders!

  • dr-masse

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 12:46

    Gå till vilken tysk vindsurfingsajt som helst och du lär få jobba upp fäjsbokskommenterandet ytterligare ett eller två snäpp… :frown:

    Även jag tycker att det är ur spår och som pappa till två tjejer så känns det ju minst sagt sådär. Finns hyggligt gott om porr å sex på Internet ändå, som sagt. Har jag hört. Och läst.

  • mikaels

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 17:54

    Episk trådtitel, tycker jag 😉

  • fraddanr

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 19:43
    mikaels;681571 wrote:
    Episk trådtitel, tycker jag 😉

    Tror du missade poängen där.

    Håller med om att det är mycket sån här skit från vissa sidor. Om man som jag verkligen gillar tjejer som vindsurfar så borde man ju vilja ha fler tjejer som faktiskt står på brädan och inte bredvid den i string. Stringbilder tycker jag befäster klyschan att vindsurfing bara är för grabbar. Och OM man nu tvunget ska lägga upp snyggabrudarbilder associerade till vindsurfing så kan väl tjejer ha våtdräkt, det är ju hur läckert som helst :smirk:

    Jag tycker för övrigt att vi grabbar på forumet borde klippa ihop en egen smaklös kalender med lagom smaklösa bilder på oss själva när vi smaklöst posar jämte våra surfprylar och skicka till dom som slänger ut såna här bilder. Hade jag haft tillräckligt trygg i mig själv hade jag kanske varit först ut med januaribilden :blush:

  • pripps

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 19:56

    Du får börja kajta istället ,där finns det inget sånt 🙂

  • s19

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 22:26

    Hmm… kan det bero på att bögar inte tänder på tjejer eller?! 🙂

  • andersbq

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 08:34

    Det här är en riktigt porrig bild som mer appelerar mig, trots att den inte är en vindsurfare i synhåll, (kanske beror på att det är dåligt med vind, men porrig är den iallafall).

  • jesper-b

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 12:10
    andersbq;681601 wrote:
    Det här är en riktigt porrig bild som mer appelerar mig, trots att den inte är en vindsurfare i synhåll, (kanske beror på att det är dåligt med vind, men porrig är den iallafall).

    Den bilden får nog det att stå eller rinna till på alla med någorlunda surfintresse, oavsett bi, trans, homo, hetro, kön, switch, mm. Otroligt fin bild!

    /JB

  • mag

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 12:17
    andersbq;681601 wrote:
    Det här är en riktigt porrig bild som mer appelerar mig, trots att den inte är en vindsurfare i synhåll, (kanske beror på att det är dåligt med vind, men porrig är den iallafall).

    Det där är ju inte mjuk, det är ju hååååååård dito. Uj uj uj

  • mikaels

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 19:42
    FräddanR;681574 wrote:
    Tror du missade poängen där.

    Nejdå, jag förstod den, och håller nog med, men tror inte vi kan påverka dessa sidors syn på halvnakna kvinnors värde i tweets, och har också sett tillräckligt många liknande trådar gå överstyr, så jag försökte skämta lite, men det gick tydligen inte fram. Jag ber om ursäkt, lämnar tråden, och tackar för ignorefunktionen.

    Happy hunting ;)!

  • oaxen

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 19:47
    Jesper B;681608 wrote:
    Den bilden får nog det att stå eller rinna till på alla med någorlunda surfintresse, oavsett bi, trans, homo, hetro, kön, switch, mm. Otroligt fin bild!

    /JB

    Nja, nu är det ju en vänstervåg. Jag gillar högervågor bättre. : )

  • andersbq

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 22:13

    Det finns porriga bilder för alla avarter:

  • svenne

    Medlem
    16 februari, 2012 vid 02:35
    andersbq;681634 wrote:
    Det finns porriga bilder för alla avarter:

    Det finns billig porr för alla avatarer.

  • badjanne

    Medlem
    17 februari, 2012 vid 19:48
Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mjukporr och vindsurfing?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.