Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing .: moo is in da house :.

  • fj69

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 18:06

    fin planka!

    F

  • gustavl

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 18:15

    Ruggigt fräsh.. Va gick’na på’t?

  • perkele

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 10:20
    GustavL;554136 wrote:
    Ruggigt fräsh.. Va gick’na på’t?

    typ 9500:- med frakt, komplett med boardbad, fenor, stroppar, tee och klibbor… har testat den underriggad och den verkar wunderbar, planade typ 100m och fick med en sväng, najs – najs…
    – mycket nöjd med kvaliteen och servicen, brädan känns jävligt bra också även om jag inte hård kört den än… längtar!

  • doc

    Medlem
    25 juni, 2009 vid 14:32

    Vi får jämföra Moo-brädor vid tillfälle…
    Jag väntar på rapport från Jon som håller på att bygga en 115 liters twin åt en annan kund. Snacka om superkossa! Funderar på något liknande till mig själv.

  • perkele

    Medlem
    26 juni, 2009 vid 12:42
    Doc;555364 wrote:
    Vi får jämföra Moo-brädor vid tillfälle…
    Jag väntar på rapport från Jon som håller på att bygga en 115 liters twin åt en annan kund. Snacka om superkossa! Funderar på något liknande till mig själv.

    Ja det låter toppen, hör av mig när jag ska till Lejet. Fick testat den igår igen i you-know-where men hade inte tillräckligt med tryck – eller så var det strömt – eller så är jag sämst på att rigga för normaldrag.

    115L låter spännande, jag hade gärna bytat min stora mot nått liknande från Jon, får se hur det tar sig med den mao.

    /T.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing .: moo is in da house :.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.